Kiedis Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Idag släpptes biljetterna till RHCP konsert i globen den 11 december, biljetterna tog slut på 30 min, 5 min senare blev det klart att dom gör en extrakonsert den 12 december. Några från forumet som ska gå?, själv har jag biljetter till bägge gigen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Ajdå. Det var inte bra, jag som hade tänkt gå. Men men, då blev det väl inget iaf :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Fick 2 ståplatsbiljetter till 12:e. Lyckas jag få tag på (ett par kompisar ska dig) kanske det blir båda men annars blir det 12:e i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jag får fundera lite på om jag ska gå eller inte. Jag skulle gärna vilja se dem men jag bor rätt långt ifrån Stockholm. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jag får fundera lite på om jag ska gå eller inte. Jag skulle gärna vilja se dem men jag bor rätt långt ifrån Stockholm. :'( Dags att bestämma sig snart? Börjar ta slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Jag ska inte dit (tyvärr :'(), men 3 kompisar ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Men stor ådrig hestballe också. Jag hade kunnat få tag på 2 biljetter till ett bra pris, men tyvärr får jag inte åka för mor och far. OCH så bor jag på tok för långt bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Jag ska dit den 12:e Synd bara att senaste albumet suger stor hängdase Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Vill gå men har ingen att gå med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Shit, är de i Stockholm? Hade jag ingen aning om, vore riktigt kul att gå på. Vad kostar en biljett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Shit, är de i Stockholm? Hade jag ingen aning om, vore riktigt kul att gå på. Vad kostar en biljett? Skulle gissa att de är slut men..egentligen har jag ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Shit, är de i Stockholm? Hade jag ingen aning om, vore riktigt kul att gå på. Vad kostar en biljett? Finnt fåtal dåliga sittplatser kvar, 500 spänn kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Några vänner till mig ska dit. Blev erbjuden att följa med, men eftersom jag inte gillar bandet så tackade jag nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Kebab: True dat, men det ska ju tydligen vara en extra konsert i december. Fyfan, nästan värt alltså. Jag älskar Red Hot Chili Peppers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Kebab: True dat, men det ska ju tydligen vara en extra konsert i december. Fyfan, nästan värt alltså. Jag älskar Red Hot Chili Peppers. Mja, dagen efter. Den är också i princip slut dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Nä, på Ticnet finns det kvar i alla fall! Jag går nog. Mamma har ett presentkort på 400 spänn som jag kan ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Nä, på Ticnet finns det kvar i alla fall! Jag går nog. Mamma har ett presentkort på 400 spänn som jag kan ta. Yessurr men räkna inte med att det är globens bästa platser som är kvar, är nog dom längst upp i hörnet eller nått sånt...men det är väl igentligen skitsamma...man hör ju..det är huvudsaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Jag Hump de Bump(ar) tråden. Ikväll och imorgon smäller det, ska på bägge spelningarna, dom landade i Stockholm igår tillsammans med skådespelaren Woody Harrelson, vet inte om han ska funka som någon sorts presentatör av spelningen. Fy fan vad laddad jag är nu, han längtat ett par månader nu, återkommer senare med en recension. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Imorgon för mig då. Blir nog skitbra. Synd bara att jag har ståplats, måste vara där så lång tid i förväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Imorgon för mig då. Blir nog skitbra. Synd bara att jag har ståplats, måste vara där så lång tid i förväg. Jää, drar också dit imorgon - Jag har sittplats, men önskar det var stå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts