Ondskapt Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Tänkte kolla om de råkar vara någon som trycker på orginal player.dff och player.txd till Gta SA. Skulle ändra player model och dum som man är så gjorde jag ju inte någon backup.Så de skulle vara schysst om någon kunde hjälpa mig på denna front. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Moddingforumet > BackUp Arkivet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Säg till någon modd att låsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ondskapt Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Moddingforumet > BackUp Arkivet Vad jag kan se så ligger varken player.dff eller txd i BackUp arkivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Nej kanske inte. Men hela denna topicen platsar bättre i modding tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Säg till någon modd att låsa Svårt att göra det själv? Jak er hjelpsam hest. Om du säger vart de ligger, så kan jag lägga upp dem Redigerad 20 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Svårt att göra det själv? Jak er hjelpsam hest. Om du säger vart de ligger, så kan jag lägga upp dem player.zip Mohahahaha! Jag är mer hjälpsam än dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ondskapt Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 player.zip Mohahahaha! Jag är mer hjälpsam än dig! Jag tackar och bugar Blir och göra backups hädanefter tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts