Eudoros Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Har blivit grymt sugen på att skaffa ett Single player eller gratis multiplayer RPG som utspelar sig i Rymden, så så att man har skepp o.s.v. Har hört om något som heter "Freelancer" (?) eller något, är det bra? Är det så att det går att köra single player oxå? Om ni vet några andra spel liknande Freelancer eller något, säg vilka! Redigerad 20 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Freelancer går det spela både Singleplayer och multiplayer, grymmt skojj tycker jag Fast... råkade köra vilse en gång, det ska jag säga dig, inte kul o vara vilse i rymden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Har blivit grymt sugen på att skaffa ett Single player eller gratis multiplayer RPG som utspelar sig i Rymden, så så att man har skepp o.s.v. Har hört om något som heter "Freelancer" (?) eller något, är det bra? Är det så att det går att köra single player oxå? Om ni vet några andra spel liknande Freelancer eller något, säg vilka! Freelancer är väldigt skoj. Det är inget riktigt RPG, det är mer action äventyr. Bra som helvete, dock Multiplayer-delen är helt ok, även om inte all fokus ligger där. Det skojigaste där är att ha alla bästa vapnen, som man bara kan få om man blir visad vägen, och döda nya personer Och jag hålle med JSHC, det är en plåga att flyta vilse Fast man kan placera ut waypoints till olika planeter för att motverka detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Ok, tror jag ska skaffa Freelancer då. För det verkar väldigt kul faktiskt. Edit: Skräck och bananer! Det verkar inte finnas att köpa någonstans. Vet någon någon sida där man kan köpa det? Redigerad 20 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Ok, tror jag ska skaffa Freelancer då. För det verkar väldigt kul faktiskt. Edit: Skräck och bananer! Det verkar inte finnas att köpa någonstans. Vet någon någon sida där man kan köpa det? HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Harbringer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) HÄR Ok tack. Men det står "inte i lager" typ överallt, och enligt webhallen har spelet faktiskt slutat tillverkas. Men ska kolla med kundtjänst på cdon du visade om dom får in det i lager igen. edit: Enligt kundtjänst på Codon.com där så får dom in grejor som det står "Tillfälligt slut" på inom kort. Så det bör vara i lager där snart. Redigerad 20 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Ok tack. Men det står "inte i lager" typ överallt, och enligt webhallen har spelet faktiskt slutat tillverkas. Men ska kolla med kundtjänst på cdon du visade om dom får in det i lager igen. edit: Enligt kundtjänst på Codon.com där så får dom in grejor som det står "Tillfälligt slut" på inom kort. Så det bör vara i lager där snart. Bara så du vet fungerar piratverisionen både online och single. Men det är bra att du köper spelet, det ska stödjas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Äh, orkade inte vänta tills dom skulle få in det i lager, så jag "råkade" hitta det i buskarna ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts