n00dles Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 När jag startar spelet å ska hitta en server så kommer dett upp (bilden) Jag har testat å starta om steam re installat CS o s v Hjälp!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Pröva ta bort Steam\Config\serverbrowser.vdf och masterserver.vdf (OBS! Ta backup först, inte säker på att detta funkar..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Stäng av brandväggen, de funka för mig BTW de finns en klistrad CS topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Stäng av brandväggen, de funka för mig Ja det är ju smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Ja det är ju smart Skulle aldrig få för mig att stänga av brandväggen.. Om jag hade velat så kan jag ändå inte.. FÖR JAG HAR INGEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Ja det är ju smart Vill man verkligen spela så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Vill man verkligen spela så Öhm, eller så bara tar man 5 minuter, läser manualen till brandväggen, tillåter programmet och slutar vara dum i huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Öhm, eller så bara tar man 5 minuter, läser manualen till brandväggen, tillåter programmet och slutar vara dum i huvet. AHÖJK *sätter tungan halsen* Jaa visst de kan man väl men...ää skit samma gör som du vill jag har väl mina egna metoder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Öhm, eller så bara tar man 5 minuter, läser manualen till brandväggen, tillåter programmet och slutar vara dum i huvet. Du är ju sjuk. En 15 årig datanörd som sitter och gemför sig med flera år yngre normala människor på nätet. Växupp! Redigerad 21 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Du är ju sjuk. En 15 årig datanörd som sitter och gemför sig med flera år yngre normala människor på nätet. Växupp! Waaah. Du tog mig igen. Att jag alltid torskar på det argumentet. Det jag menar att det är rätt korkat att köra utan brandvägg eftersom Windows inte är det säkraste precis. Bättre att öppna port/tillåta programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Du är ju sjuk. En 15 årig datanörd som sitter och gemför sig med flera år yngre normala människor på nätet. Växupp! |0| j4 h4n 3r 7yp v3r574 d470rh4x0rn 50m 63mf0r 516 m3d f|3r4 år yn6r3 n0rm4|4 männ15k0r på nä737 |0|z0r, du h4r 7yp 50 r377! får j46 d1n |un4r f0r 477 du 3r 50 7uff! ... ..- --. -.- ..- -.- -.. .. -. .---. ...- .-.. .- .--- ..- -.. . -.. ..- . .-. . -. ..-. . - .--- . ...- .-.. .- .... --- .-. -. .. --. --. . .-. ... --- -- --. .. .-.. .-.. .- .-. ... -. --- .--. .--. Redigerad 21 augusti, 2006 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Du är ju sjuk. En 15 årig datanörd som sitter och gemför sig med flera år yngre normala människor på nätet. Växupp! Höhöm... Jag e 15 jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Höhöm... Jag e 15 jag me Hoho, där sänkte du din advokat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 21 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jag har fixat det. Det var brandväggen som blockade hl2.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Höhöm... Jag e 15 jag me Ojsan *Antecknar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts