Jump to content

CS: Source hjälp

n00dles
 Share

Recommended Posts

Öhm, eller så bara tar man 5 minuter, läser manualen till brandväggen, tillåter programmet och slutar vara dum i huvet.

Du är ju sjuk. En 15 årig datanörd som sitter och gemför sig med flera år yngre normala människor på nätet.

Växupp!

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är ju sjuk. En 15 årig datanörd som sitter och gemför sig med flera år yngre normala människor på nätet.

Växupp!

Waaah. Du tog mig igen. Att jag alltid torskar på det argumentet.

Det jag menar att det är rätt korkat att köra utan brandvägg eftersom Windows inte är det säkraste precis.

Bättre att öppna port/tillåta programmet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Växupp!

|0| j4 h4n 3r 7yp v3r574 d470rh4x0rn 50m 63mf0r 516 m3d f|3r4 år yn6r3 n0rm4|4 männ15k0r på nä737 |0|z0r, du h4r 7yp 50 r377! får j46 d1n |un4r f0r 477 du 3r 50 7uff!

... ..- --. -.- ..- -.- -.. .. -. .---. ...- .-.. .- .--- ..- -.. . -.. ..- . .-. . -. ..-. . - .--- . ...- .-.. .- .... --- .-. -. .. --. --. . .-. ... --- -- --. .. .-.. .-.. .- .-. ... -. --- .--. .--.

Redigerad av Krax
Länk till kommentar
Dela på andra sidor