Halo Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Jo det ligger till såhär, jag och några polare har startat upp ett projekt gällande ett spelforum för onlinespel. Det vi nu skulle behöva ha lite hjälp med är ett namn för forumet, nämligen adress, vi hade funderingar för "spelforumet.se" men den domänen var upptagen. Så är det någon här som sitter och lurar på ett vackert namn för vårat forum i framtiden? http://www.urban.forum24.se ligger forumet för tillfället på. EDIT: Undrar ni över något annat så skicka ett PM. Redigerad 20 augusti, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Varför betala domän för nånting som kommer gå åt helvete? finns tillräckligt med spelforum redan, behösvs inte ännu ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Varför betala domän för nånting som kommer gå åt helvete? finns tillräckligt med spelforum redan, behösvs inte ännu ett. Har redan tillräckligt med kontakter för att det inte kommer gå åt skogen, men ingen som vill sammarbeta utav dom änsålänge pga. vårat oseriösa namn. Tålamod har jag gott om, var så säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Erhm, du kan alltid ha www.spelforumet.nu eller www.spelforumet.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Erhm, du kan alltid ha www.spelforumet.nu eller www.spelforumet.com? Hmm, vi har varit inne på den biten, det kanske blir så tillslut ändå. Tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Lycka till! Hoppas att det inte blir ett inaktivt då. Spelforumet.se kort o gott låter fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 . alltomspel.nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 "spelforumet.se" Haha, jag, Ronin och Ekenkrona på forumet har den domänen.. Används inte ett skit nu, men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Lycka till! Hoppas att det inte blir ett inaktivt då. Spelforumet.se kort o gott låter fint Det var vad vi hade tänkt från början, men som sagt det var upptaget, lite tråkigt med tanke på att när man går in på adressen själv så hittar den inte ens sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Det var vad vi hade tänkt från början, men som sagt det var upptaget, lite tråkigt med tanke på att när man går in på adressen själv så hittar den inte ens sidan. Den har varit uppe länge nu, måste ha tagits ner alldeles nyligen.. Kan fråga Eken som köpte den om han kan ta bort det på något sätt, för det används inte ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Den har varit uppe länge nu, måste ha tagits ner alldeles nyligen.. Kan fråga Eken som köpte den om han kan ta bort det på något sätt, för det används inte ändå. Tror jag inte att han vill, han får ej pengarna tillbaka. Dock kan han vänta tills tiden går ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Tror jag inte att han vill, han får ej pengarna tillbaka. Dock kan han vänta tills tiden går ut. Men det är inte bara han som har den, den är ju bara där och tar plats ändå vi kommer inte göra någonting av det, inte han heller så. Tiden måste gå ut snart ändå, så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Haha, jag, Ronin och Ekenkrona på forumet har den domänen.. Används inte ett skit nu, men. *stolt över att jag kom ihåg det* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 *stolt över att jag kom ihåg det* Finns det något forum-relaterat som du inte kommer ihåg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Men det är inte bara han som har den, den är ju bara där och tar plats ändå vi kommer inte göra någonting av det, inte han heller så. Tiden måste gå ut snart ändå, så. Den går ut om ett år. Bara ta över forumet om nån vill, bryr mig inte. Redigerad 21 augusti, 2006 av Kebabpizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts