Reve Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Ja hur installerar man denna mod Alive mod 10.0 Försökte själv eftersom ja inte fattade readmen och nu pajade ja allt men ska installera om Mafia och pröva igen men då vill ja veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Ah, den modden är riktigt skojig. Har för mig att man måste först öppna några filer i mafia och extracta dom från den. Fast minns inte hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Ah, den modden är riktigt skojig. Har för mig att man måste först öppna några filer i mafia och extracta dom från den. Fast minns inte hur Jo den verkar skoj...ska få hem Mafia från Jim så ja kan installera om och göra backup och sen pröva mig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Jo den verkar skoj...ska få hem Mafia från Jim så ja kan installera om och göra backup och sen pröva mig fram. Om det är som Boomer säger så skall man nog använda ett program som heter något i stil med "Mafia DataExtractor". Har själv använt det för att extrahera musiken och lägga in i min playlist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts