zkillzor Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Hallå. är det ngn som vet hur jag får en bil att köra på bakhjulet? har försökt med att ändra lite i handling.cfg men den bara slirar Undrar också om ngn här vet vad det är som e fäste i handling.cfg. Redigerad 20 augusti, 2006 av zkillzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Går det äns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zkillzor Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Jopp! min kompis brorsa gjorde det men en Patriot . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Inte med äns men kanske med ens kanske går om man gör en coll för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zkillzor Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Okej Men vet du vad som e fässte på handling.cfg ? Redigerad 20 augusti, 2006 av zkillzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Joker Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Om man ändrar vikten på bilen så kanske det är möjligt, går ju att göra så med motorcyklar, då drar dom upp på bakhjulet när man gasar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Om man ändrar vikten på bilen så kanske det är möjligt, går ju att göra så med motorcyklar, då drar dom upp på bakhjulet när man gasar på Sänker vikten och höjer Axxan så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Sänker vikten och höjer Axxan så.... Höjjer man greppet så går det väll ännu bättre tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Höjjer man greppet så går det väll ännu bättre tror jag Gjorde det på en Ambulace en gång. Jag: - Sänkte vikten - Höjde hastigheten till 9999.9 - Höjde Axxan till 9999.9 - och skrev in "Bra grepp" fusket... Och då blir det farter. Doc Det dåliga var att det va framhjuls drift. Asså när jag backade så stegra Ambulancen typ 90 grader... Och jag har bevis. I Gta Sa Mainia 2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zkillzor Skrivet 21 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Gjorde det på en Ambulace en gång. Jag: - Sänkte vikten - Höjde hastigheten till 9999.9 - Höjde Axxan till 9999.9 - och skrev in "Bra grepp" fusket... Och då blir det farter. Doc Det dåliga var att det va framhjuls drift. Asså när jag backade så stegra Ambulancen typ 90 grader... Och jag har bevis. I Gta Sa Mainia 2!! hur ställer man in axx? vet hur man ställer in hastigheten men inte axx :/ undrar också hur man sänker vikten! nån som kan säga hur jag gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Joker Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Vikten sänker man ju där det står "Mass", ju lägre nummer man har desto lättare. Det är siffrorna efter namnet på fordonet. Eftersom jag var så snäll och berättade hur man sänker vikten, kan ju du berätta hur man höjer hastigheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Vikten sänker man ju där det står "Mass", ju lägre nummer man har desto lättare. Det är siffrorna efter namnet på fordonet. Eftersom jag var så snäll och berättade hur man sänker vikten, kan ju du berätta hur man höjer hastigheten Tips: Använd Gta Sa Handling Edit eller Unlimited editor... Max velocity är hastigheten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Inte med äns men kanske med ens Tänk om jag skulle kommentera alla dina stavfel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Tänk om jag skulle kommentera alla dina stavfel... oj, då har du att göra i veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 oj, då har du att göra i veckor Shit! om du bara viste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Shit! om du bara viste! mer att fixa mina stavningar än gå i skolan sorry för offtopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Skulle vara ganska schyst om man fick upp dom på bakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 jävla nötter... sätt en högre siffra på center of mass (Y) och tycker du bilen blir sladdig så sänker du bara siffran på traction bias till 0.30-0.40. så..... nu har proffset rättat er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Nästa gång kan ju proffset gärna kolla efter när det senast skrevs i tråden med.. Bra att du i alla fall tillförde tråden något vettigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Hydralik, lyfta framhjulen direkt när du kommer till en kant (typ trotoar eller liknande) och sänker dom ort så att det blir som ett hopp med bara framhjulen. Då kan det mycket väl gå. Och ja, det är jobbigt och kan ta några försök, men det gåt faktiskt. Tested by me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts