SiXxe Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Varje gång jag startar spelet å när man kört i typ 30 sek står det. Error reading the Vice City DVD eller nåt sånt. Så vad har hänt å kan nån hjälpa mig ? :'( Jag har spelet på Ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Varje gång jag startar spelet å när man kört i typ 30 sek står det. Error reading the Vice City DVD eller nåt sånt. Så vad har hänt å kan nån hjälpa mig ? :'( Jag har spelet på Ps2. Kolla efter repor i skivan, sen kan du ju testa att rengöra skivan/PS2't lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Men det funkar ta mig fan ändå inte Någon annan som vart med om problemet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Men det funkar ta mig fan ändå inte Någon annan som vart med om problemet ? hade det med SA hjälpte att ta fram dammsugarn och gå lös inne i PS2n Redigerad 21 augusti, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts