Noelius Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Hej jag har ett problem. Det är ett uppdrag hos Woozie där man ska flyga ett plan, landa någonstans och sedan hoppa fallskärm ner på en fördämning för att stoppa strömtillförsel tror jag. Problemet är att där den gula markören visar att jag ska landa planet är det bara vatten! Vad gör jag? Jag är helt uppgiven... Någon som har lösningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Problemet är markören är uppe i luften. Relativt högt upp tror jag. Därifrån hoppar du fallskärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Hej jag har ett problem. Det är ett uppdrag hos Woozie där man ska flyga ett plan, landa någonstans och sedan hoppa fallskärm ner på en fördämning för att stoppa strömtillförsel tror jag. Problemet är att där den gula markören visar att jag ska landa planet är det bara vatten! Vad gör jag? Jag är helt uppgiven... Någon som har lösningen? Du ska flyga rätt högt upp genom en röd ring Redigerad 20 augusti, 2006 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Mm å de är jävligt svårt med det där planet man har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Inte om man vet hur man flyger. Klarade du inte flygskolan själv? Då borde det vara ganska lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noelius Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Aha! Jag hade tolkat fel som att man skulle landa någonstans... Hittade nu, tack för hjälpen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Inte om man vet hur man flyger. Klarade du inte flygskolan själv? Då borde det vara ganska lätt. Jo de e klart jag gjorde. Men flygskolan är efter. Ja klarade intre de uppdraget förräns typ på 3:de försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts