JSHC Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Okey . Hoppas iaf att dom hinner je utt en beta key till mig Ska dom släppa nån open beta? EDIT: Såg nu att det var du som hade fått beta inviten, vad tycker du om spelet? Är questen roliga är pvpen bra beräta alt!! Nu är det så att GoA inte är speciellt smarta av sig, och jag råkade klicka bort NDA grejen, så mitt account blev flaggat, försöker få tillbaka det, men GoA är helt inkompetenta och har ingen support. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) We are pleased to invite you to the beta test of Warhammer Online: Age of Reckoning. You will have the opportunity to take part in refining the long-awaited MMO inspired by the legendary Warhammer Fantasy Battle game. Join the army of Order or the army of Destruction, explore the lands, undertake quests, fight in RvR combat and share your opinions to help us improve the game. Kom inte ens ihåg att jag signade upp för betan edit: Någon som vet om det finns mirror/torrent för beta client? seeegt att ladda den i 40 kb/s. Redigerad 7 september, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 edit: Någon som vet om det finns mirror/torrent för beta client? seeegt att ladda den i 40 kb/s. Skaffa mozilla firefox och bitcomet. Och sedan ladda ner så krysar du i Flashget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Hur lång tid tog det innan ni fick era beta keys egentligen? =P *hoppas* Fast jag får nog ingen, det är ju över 400 000 som har signat. => Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Är det någon som vet hur många beta nycklar dem delar ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Argh, längtar som fan efter detta spelet! x) Är så sugen på ngt nytt mmorpg :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Hur lång tid tog det innan ni fick era beta keys egentligen? =P *hoppas* Fast jag får nog ingen, det är ju över 400 000 som har signat. => Kommer inte ihåg när jag gjorde det lol. Men jag tror att det var för ca 2-3 månader sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Fick min Zealot till rank 7 idag, spelatverkar ganska kul, även fast det är ganska buggigt (beta ftw), har inte hunnit lira nått RvR tho ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Fick min Zealot till rank 7 idag, spelatverkar ganska kul, även fast det är ganska buggigt (beta ftw), har inte hunnit lira nått RvR tho ! Screenies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Kan lägga upp några sen (om man nu fick det, kommer inte ihåg ifall man fick eller inte..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Kan lägga upp några sen (om man nu fick det, kommer inte ihåg ifall man fick eller inte..) Varför inte? :x är ju asmånga som lagt upp sina på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Min gubbe flygger runt på en disc. Det ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Men panga upp lite screens fegisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Kan lägga upp några sen (om man nu fick det, kommer inte ihåg ifall man fick eller inte..) Enligt NDA får man inte det och riskerar att få sitt acc bannat om någon reportar det eller om GoA hittar det själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Och hur många här jobbar på GoA eller känner folk där? -.- Vi är ett jävligt litet forum, och inte många aktiva i denna tråden som faktist är intresserade, så släng upp dom nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Och hur många här jobbar på GoA eller känner folk där? -.- Vi är ett jävligt litet forum, och inte många aktiva i denna tråden som faktist är intresserade, så släng upp dom nu. Precis, och på vilka sätt kan dem se vem som slängt upp bilder? Namn? Är det som i wow är det bara måla över lite så är det klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Och hur många här jobbar på GoA eller känner folk där? -.- Vi är ett jävligt litet forum, och inte många aktiva i denna tråden som faktist är intresserade, så släng upp dom nu. Jag har inte sagt att det kommer att hända heller, bara påpekade att det bryter mot deras NDA då han undrade om det bröt mot några regler. Själv brukar jag lägga upp beta-screens osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Är väldigt sugen på WAR, måste dock skaffa en bättre dator först. Isåfall blir det nog en Squig Herder, om inte Dark Elves får någon lockande ranged dps klass. Destruction! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 Är väldigt sugen på WAR, måste dock skaffa en bättre dator först. Isåfall blir det nog en Squig Herder, om inte Dark Elves får någon lockande ranged dps klass. Destruction! Wewt, spela med maj zlipp! minns du vad roligt vi hade i guild wars lol =P Choppa ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Bumpar tråden lite. Finns det någon utöver mig som njuter av closed beta? Jag lyckades byta till mig ett WAR-konto med ett AoC-konto jag fick på DH. AoC suger, WAR äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts