Siana Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Nästa år släpps förmodligen MMORPG'et Warhammer Online. Det ska inte blandas ihop med det som Climax lade ner, det är Mythic Entertainment som har utvecklat det här. Enligt Mythic kommer spelet att blanda ihop strider spelare mot spelare och spelare mot fiende på ett sömlöst sätt och just krig och stora bataljer tycks vara melodin för Warhammer Online: Age of Reckoning (som Mythic passande nog väljer att förkorta WAR). Spelet kommer bjuda på sex spelbara raser, här kan dvärgar och greenskins ses. http://www.warhammeronline.com/english/med...WHSS0706_22.jpg http://www.warhammeronline.com/english/med.../SS_0706_13.jpg Se och läs mer på WAR's officiella hemsida. Bara jag som är upphetsad? Redigerad 19 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Bara jag som är upphetsad? Verkligen inte! Den som vill ha chans att komma med i betan kan anmäla sig till deras mailing list. Redigerad 19 augusti, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Hörde om detta för ett tag sedan och då skulle det komma till 360 sa dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Kommer det kosta pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Hm. Jag tror att dom kommer stå mitt på vägen och ge ut dom gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Kommer det kosta pengar? Ja, det kostar pengar. Både att köpa och att betala i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Hm. Jag tror att dom kommer stå mitt på vägen och ge ut dom gratis Han menar nog snarare om det kommer kosta per månad. Vet faktiskt inte, hoppas det inte gör det, annars vetefan om jag tänker köpa det. Orkar inte med att betala en massa i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 En sak som är rolig är att när dvärgarna levlar/blir sarkare så växer deras skägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Ser grymt intressant ut! Men argh... är så långt kvar tills release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Ser grymt intressant ut! Men argh... är så långt kvar tills release. Då har dom mer tid att göra det grymmare. Och att tänka igenom det hela så dom inte har något enstaka misstag som förstör känslan sen kommer det säkert C:ade servrar man kan playa på när man inte längre vill betala Grafiken ser superskön ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Verkar riktigt nice! Dock vet jag knappt mycket om Warhammer 40 000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Verkar riktigt nice! Dock vet jag knappt mycket om Warhammer 40 000. Spelet handlar om Warhammer Fantasy och inte Warhammer 40K. På hemsidan finns story och allting så du behöver inte oroa dig. Och självklart kommer en månadsavgift att förekomma, servrarna underhåller inte sig själva vet ni... En sak som är rolig är att när dvärgarna levlar/blir sarkare så växer deras skägg Mjo, alla raser växer på olika sätt när de levlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Verkar riktigt nice! Dock vet jag knappt mycket om Warhammer 40 000. . www.gamesworkshop.com Där står typ allt om figurspelet som dom tagit spelet ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Och självklart kommer en månadsavgift att förekomma, servrarna underhåller inte sig själva vet ni... Har du läst det någonstans, eller tar du det som en självklarhet? Guild Wars saknar ju månadsavgift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Klart det kommer kosta pengar i månaden, drygt 150kr är ingenting. Ska ocksö börja lira det, som destruction, chaos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Har du läst det någonstans, eller tar du det som en självklarhet? Guild Wars saknar ju månadsavgift. Jag tar det för givet, ja. Finns inte särskilt många MMO av hög kvalitet som dessutom är gratis (Guild Wars är ett undantag, men jag anser heller inte att dess kvalitet är av särskilt åtråvärda höjder). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 http://media.pc.ign.com/media/773/773711/vid_1491884.html - Warhammer: War of Chaos http://media.pc.ign.com/media/748/748723/vid_1636171.html - Warhammer Online: Age of Reckoning W:WoC är ett strategispel, medans WO:AoR är ett RPG. Varför är då "Paladinen" i båda filmerna, i princip samma person? Har dom 2 spelen något mer gemensamnt än deras namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 http://media.pc.ign.com/media/773/773711/vid_1491884.html - Warhammer: War of Chaos http://media.pc.ign.com/media/748/748723/vid_1636171.html - Warhammer Online: Age of Reckoning W:WoC är ett strategispel, medans WO:AoR är ett RPG. Varför är då "Paladinen" i båda filmerna, i princip samma person? Har dom 2 spelen något mer gemensamnt än deras namn? Warhammer hade ju sin början på 80-talet så det är nog inte helt omöjligt att båda spel använt samma karaktär från tidigare Warhammer-berättelser eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Warhammer: War of Chaos Mark of Chaos? =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Mark of Chaos? =)) Kräv inte för mycket av mig mitt i natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts