SiXxe Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Eh? Om inte du har märkt det så finns 360 i affären i detta nu. Han menade Ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Fan då. Morsan och farsan ville inte att jag ska köpa ps3, vansinne säger dom, att slänga ut 6000. Då får det bli 360 eller Wii Ta 360 och Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Ta 360 och Wii Då blir det ju ändå lika dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Då blir det ju ändå lika dyrt Men man kan köpa en av konsollen först och sen vänta ett halvår och köpa andra sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Då blir det ju ändå lika dyrt Jo, men då kan han säga följande: mamma, pappa, ni sa att jag inte fick köpa ett ps3, så nu undrar jag om jag kan få köpa ett 360 och en wii istället för samma pris, två saker för samma pris av en onödigt dyr sak, ni har ju alltid sagt att jag ska vara sparsam. Då kommer troligtvis hans föräldrar tycka att det är en jätte bra idee. Och om det inte funkar. Använd då det ledsna ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Ta 360 och Wii Behövs inte, har övertalat brorsan så nu låter det som att han köper Wii och får det som sitt, så köper jag 360. Fan va spel jag ska handla, fast jag köper det lagom till releasen på ps3 EDIT: Vad tror ni lönar sig mest, köpa en grej så man kan köra trådlöst för 700 eller kabel för 180? Redigerad 21 augusti, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Behövs inte, har övertalat brorsan så nu låter det som att han köper Wii och får det som sitt, så köper jag 360. Fan va spel jag ska handla, fast jag köper det lagom till releasen på ps3 EDIT: Vad tror ni lönar sig mest, köpa en grej så man kan köra trådlöst för 700 eller kabel för 180? Varför inte handla preminum så du får hela paketet på en gång? Du tjänar pengar på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Varför inte handla preminum så du får hela paketet på en gång? Du tjänar pengar på det! Men får ej med den trådlösa motagaren i premium, den måste köpas löst, dock får man med en 5(?) meter sladd i premium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 V: PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 22 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Men får ej med den trådlösa motagaren i premium, den måste köpas löst, dock får man med en 5(?) meter sladd i premium. Får man? Har ränkat ut att det är cirka 13meter till mitt rum, så det är antingen bäst att köpa 15 eller 20 meter EDIT: Har ändrat mig, jag ska ha PS3 även fast pärona inte vill det Redigerad 22 augusti, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Vad tror ni lönar sig mest, köpa en grej så man kan köra trådlöst för 700 eller kabel för 180? Hey, i PS3's "Premium" ingår en trådlös mottagare, så du behöver inte oroa dig om det om du skaffar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 22 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Hey, i PS3's "Premium" ingår en trådlös mottagare, så du behöver inte oroa dig om det om du skaffar den Jag vet. PS3 äger alla andra konsoler Nu ska jag tjata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Hey, i PS3's "Premium" ingår en trådlös mottagare, så du behöver inte oroa dig om det om du skaffar den Den är väl ändå inbyggd i konsolen?!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Den är väl ändå inbyggd i konsolen?!!! Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 PS3 äger alla andra konsoler Eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Eller inte. Kanske inte. Men de lär vara den bästa konsolen på marknaden när den kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Kanske inte. Men de lär vara den bästa konsolen på marknaden när den kommer ut. Kanske bästa sett ifrån hårdvaran när den kommer. Sämsta sett ifrån spel som finns tillgängliga när den kommer. Men det kommer bara märkas i PS3-exklusiva spel ändå. Wii t.e.x. hade 27 launchtitlar redo för några veckor sen, och det kan säkert bli mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Kanske bästa sett ifrån hårdvaran när den kommer. Sämsta sett ifrån spel som finns tillgängliga när den kommer. Men det kommer bara märkas i PS3-exklusiva spel ändå. Wii t.e.x. hade 27 launchtitlar redo för några veckor sen, och det kan säkert bli mer. Orka bry sig om de. Det kommer ju. Och nintendå är som jag sa innan till för Mario. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Och nintendå är som jag sa innan till för Mario. PS3 är för dumskallar som inte vet bättre och dess fanboys. Men de kanske borde ligga i samma grupp. PS3 har inget som Xbox 360 inte har. Förutom några obetydliga spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 PS3 har inget som Xbox 360 inte har. Förutom några obetydliga spel. + bättre grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts