Matteus Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Bara för att du är Nintendo Fan. Assasins Creed släpps da´n efter releasen och Killzone 2 samma dag EDIT: Det står Q1 2007 på Assasins Creed och TBA (till release?) på Killzone 2 Det där betyder att Assasins Creed släpps någon gång under januari - mars 2007. TBA betyder att inget datum är bestämt ännu. Och angående dina planerade spel så kommer varken Killzone 2, Assasins Creed eller The Getaway att släppas innan 2007. Och som Roxxy sa så är inte ps3land.com ingen speciellt bra sida att förlita sig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Det där betyder att Assasins Creed släpps någon gång under januari - mars 2007. TBA betyder att inget datum är bestämt ännu. Och angående dina planerade spel så kommer varken Killzone 2, Assasins Creed eller The Getaway att släppas innan 2007. Och som Roxxy sa så är inte ps3land.com ingen speciellt bra sida att förlita sig på. OK Fan, Motorstorm kanske är kul, om man har en till kontroll eller internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 OK Fan, Motorstorm kanske är kul, om man har en till kontroll eller internet För mig är Motorstorm ett garanterat köp när det kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) För mig är Motorstorm ett garanterat köp när det kommer ut. Mmm... Är säkert skitkul, typ lira över internet med många andra. Vet du hur många man kan lira med över internet? EDIT: På PS3.se står det att Killzone kommer i December 2006, hoppas det är rätt för då kan jag önska mig det i julklapp Redigerad 20 augusti, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 OT. Jag tkr inte heller xbox låter så mkt. Låter väl typ som Ps2. Iaf vanliga xbox. Har inte testat 360. Men håller mig ändå till PS. Det är och förblir den bästa konsolen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Bar Jag är inte nån jävla Fanboi, kk? Jag hara bara PS2 just nu. Gamecube sög enligt mig, så jag vill ge Nintendo en ny chans. Ser kul ut PS3 är för dyrt och XBOX360 är lite 50/50, Forza 2 skulle vara den enda anledningen till att köpa lådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Nintendo gör bara mario spel. Nintendo var bra för 20 år sen. Nu är det skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Nintendo gör bara mario spel. Nintendo var bra för 20 år sen. Nu är det skit. Nintendo är kul familje lir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Jaja alla har sin egen åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Nintendo gör bara mario spel. Nintendo var bra för 20 år sen. Nu är det skit. Jag antar du kommer köpa PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Jag antar du kommer köpa PS3? Vad tror du Klart jag ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Null. Vet inte, ska inte skaffa någon av dem. Fast Saints Row verkar cool, och det kommer bara till 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 LÄste igenom första posten en gång till. Hur komemr det sig att diarrehampus bara gör "vad ska jag ta?" pollar? aja jag nullar för detta är ändå vad han ska ha så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) LÄste igenom första posten en gång till. Hur komemr det sig att diarrehampus bara gör "vad ska jag ta?" pollar? aja jag nullar för detta är ändå vad han ska ha så Alltså gjorde pollen för vad ni tycker är bäst Vad menar dom med det här egentligen? Kan man inte spara eller? Hårddisken är endast för lagring Den ryktade 2.5" hårddisken som många lyfte sina ögonbryn för kommer inte att fungera som lagring för spel/sparningar. Den är avsatt för ren lagring av filmer, mp3 och annat som laddats ner från nätet. Hårddisken kommer även verka som en nätverksdisk som alla i ditt nätverk ska kunna komma åt. Redigerad 21 augusti, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Dom som säger att dom ska köpa PS3 tycker att xbox 360 låter mycket. Lite konstigt bara att dom som ÄGER ett 360 säger att det inte låter mycket eller på ngt satt förstor pga av sitt läte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Alltså gjorde pollen för vad ni tycker är bäst Vad menar dom med det här egentligen? Kan man inte spara eller? Hårddisken är endast för lagring Den ryktade 2.5" hårddisken som många lyfte sina ögonbryn för kommer inte att fungera som lagring för spel/sparningar. Den är avsatt för ren lagring av filmer, mp3 och annat som laddats ner från nätet. Hårddisken kommer även verka som en nätverksdisk som alla i ditt nätverk ska kunna komma åt. Från början var det meningen att man inte skulle kunna göra det, men de ändrade sig som tur var. Man kan även spara PS1 & PS2-sparningar på hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 För mig är Motorstorm ett garanterat köp när det kommer ut. Mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Mig med OT nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Tihi... rätt svårt att klaga på en konsoll som inte finns ännu! Inget bra argument! Eh? Om inte du har märkt det så finns 360 i affären i detta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Fan då. Morsan och farsan ville inte att jag ska köpa ps3, vansinne säger dom, att slänga ut 6000. Då får det bli 360 eller Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts