Jump to content

Xbox360 el. PS3?

diarrehampus
 Share

Jaha, vilket?  

59 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 140
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alla har olika smak av spel, de spelen som han kanske tycker är de fetaste, kanske kommer till PS3. De spelen du tycker är fetare kommer väl till X360.

Det känns oxå som om nästan alla x360 ägare är så negativa till PS3 och tycker att det inte finns nåt negativt med 360.

Ja visst, han kanske tycker Rida på hästar med Elin är bättre än Halo 3, men då kanske han inte ska skriva dom fetaste spelen..

Zcruwen, ge xbox en chans så kommer du gilla det, jag har ägt både PS 2 och xbox, det går ju fan inte att gämföra.

Redigerad av P1rsson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla, nämn dom fetaste spelen som är bättre än dom exklusiva till 360 och är exklusiva till PS3.

Det är ju personlig smak, men Metal Gear Solid 4 är ju ett must-have! Och Team ICO (en del av Sony som gjorde ICO och Shadow of the Colossus) håller på med ett nytt spel till PS3.

Sen har vi Warhawk. Med PS3:s gyro så lär det bli jättebra.

Och Lair, 8 Days, Heavenly Sword, Resistance, Assassins Creed osv.

Xbox 360 har många bra titlar, men 9/10 av dom handlar om att döda aliens. PS3's stortitlar har lite mer variation.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zcruwen, ge xbox en chans så kommer du gilla det, jag har ägt både PS 2 och xbox, det går ju fan inte att gämföra.

Okej, jag har redan försökt med det.

Men det är liksom det att jag aldrig gillat x-box, för det första, handkontrollen is shit, för det andra, långa laddnings sekvenser (vad jag har märkt)

Men vi säger såhär.

X-box 360 finns ute, alla vet hur bra den konsollen är.

PS3 finns inte ute, ingen vet hur bra konsollen är.

Ni kan sitta och läsa om PS3 och säga att det är så bra, och så dåligt, men man kan egentligen inte säga nått förns man själv har prövat hur bra det verkligen är.

Javisst jag har själv vart sugen på ett 360, men jag vill hellre vänta tills Ps3 kommer ut för det är min högsta prioritet att köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag har redan försökt med det.

Men det är liksom det att jag aldrig gillat x-box, för det första, handkontrollen is shit, för det andra, långa laddnings sekvenser (vad jag har märkt)

Men vi säger såhär.

X-box 360 finns ute, alla vet hur bra den konsollen är.

PS3 finns inte ute, ingen vet hur bra konsollen är.

Ni kan sitta och läsa om PS3 och säga att det är så bra, och så dåligt, men man kan egentligen inte säga nått förns man själv har prövat hur bra det verkligen är.

Javisst jag har själv vart sugen på ett 360, men jag vill hellre vänta tills Ps3 kommer ut för det är min högsta prioritet att köpa.

Jag ska boka så fort som möjligt

Ska du köpa vid releasen?

Tur att man har en brorsa som betalar 2500-3000, blir lite lättare att få det då ^_^

Här är några spel jag vill ha i början:

Assasins Creed

The Getaway

Killzone 2

Sen ska jag köpa Eight Days och GTA IV

Redigerad av diarrehampus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, bara alienspel till 360...? Hur långt tänker ni då? Prey, Halo och Quake 4? Det vs. alla andra spel på 360. "Mest om att döda aliens". (w00t)

Storspel snackar vi om nu, inte alla spel. Bland dom andra stora finns det också Lost Planet och inte minst Gears of War. Och vad för slags fiender har vi där? (w00t)Aliens!

Isåfall har du tinitus eller något så det är bruset från de du hör

Det är inte bara jag som tycker att den låter så mycket. =O

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en xbox 360, jag vet. Tro mig

Du kan inte säga att xbox360 inte låter, då måste det vara du som är döv.

Har du aldrig hört när nånting ska laddas vad det låter, kanske inte låter så mycket när man startar xbox:en, men efter 1.2 timmar så låter det som fan.

The Outsiders ser rätt kul ut, det kommer till releasen ungefär

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan inte säga att xbox360 inte låter, då måste det vara du som är döv.

Har du aldrig hört när nånting ska laddas vad det låter, kanske inte låter så mycket när man startar xbox:en, men efter 1.2 timmar så låter det som fan.

The Outsiders ser rätt kul ut, det kommer till releasen ungefär

jag har en xbox 360 och hör inget, bara att den låter i 3-4 sekunder efter att man har satt in cd:en och väntar på att spelet startar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har en xbox 360 och hör inget, bara att den låter i 3-4 sekunder efter att man har satt in cd:en och väntar på att spelet startar

Min kusins xbox tycker jag låter ganska mycket iaf

EDIT:

Finns det nån som vet nån hemsida med releasedatum på spel?

Gamespot är inge bra

EDIT2:

Jag hittade en hemsida som heter www.ps3land.com

Där står att dom kommer släppa Alan Wake (w00t)

Redigerad av diarrehampus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor