diarrehampus Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag har alltid velat ha ps3, men nu när jag har kollat på spel ser 360 mycket bättre ut Typ alla spel jag vill ha kommer ut till det t.ex Dead Rising, Alan Wake, Just Cause medmera Samtidigt vill jag ha ps3. Vad tycker ni att jag ska ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Xbox 360! Anledning: Halo3, Gears of War, Mass Effect, Dead rising och många många fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Xbox 360! Anledning: Halo3, Gears of War, Mass Effect, Dead rising och många många fler. Får ta och övertala brorsan. Borde inte vara så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Hm, vet inte riktigt. PS3 kommer säkert bli bra, men jag vet inte riktigt om det är värt att betala sex laxar för att kunna spela Final Fantasy och Resident Evil (plus andra bra ströspel förstås då). Förresten hade väl ändå Microsoft köpt upp Rockstar eller något liknande? Plus att jag vill kunna spela Dead Rising och Alan Wake. Så därför tror jag att jag väljer 360. Redigerad 19 augusti, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag tycker du ska köpa Xbox 360, mycket bra komande spel titlar till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Brorsan tänker inte betala ett enda öre :'( Fast jag ska ha 360 Har några jobb framför mig, så jag borde kunna införskaffa det i November, eller så väntar jag till jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag tycker du borde vänta och se. Nu i augusti och september är det ett flertal mässor där vi kommer få reda på mer om båda konsoler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag vill ha PS3 mycket mer, men det är ju inte konsolen som räknas så, det är spelen, vilket 360 kommer ha bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Har ändrat mig, ska ha ps3 Fast Dead Rising ser kul ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Har ändrat mig, ska ha ps3 Fast Dead Rising ser kul ut LOL, en dubbel! Skulle jag välja så skulle ja ta xbox 360 eftersom PS3 är billig och man får den nästan gratis, inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Wii! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag måste säga att jag väljer 360. Mkt billigare och det kommer mkt bra spel till det som t.ex HALO 3 och Saints row Får ta och avstå från julklappen och få det i fördelsedagspresent i mars. Tillsdess är det den bästa konsollen någonsin(?) som gäller...................................................................................... PS2!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag måste säga att jag väljer 360. Mkt billigare och det kommer mkt bra spel till det som t.ex HALO 3 och Saints row Får ta och avstå från julklappen och få det i fördelsedagspresent i mars. Tillsdess är det den bästa konsollen någonsin(?) som gäller...................................................................................... PS2!!!!!!!! Okej Vill ändå ha ps3, typ bara Alan Wake och Dead Rising jag vill ha till 360. När jag köper ps3 ska Assasins Creed vara ett av dem första, kanske The Getaway också Gillar du dammsugarljud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Okej Vill ändå ha ps3, typ bara Alan Wake och Dead Rising jag vill ha till 360. När jag köper ps3 ska Assasins Creed vara ett av dem första, kanske The Getaway också Gillar du dammsugarljud? På tal om ljud ska PS3 vara lika tyst som den lilla PStwo. Den saknar fläktar, men har istället Heat-Pipes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Har själv suttit och funderat på detta val. Men PS3 vinner alltid när jag jämför spelen. De spel jag vet nu som känns väldigt intressanta till 360'n är Gears of War och Halo 3. Intressanta till PS3 så har jag Assasin's Creed, Heavenly Sword, Warhawk och så tänker jag inte under några omständigheter missa Metal Gear Solid 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Ni ska höra min kusins 360, den låter fan värre än en dammsugare Styrkorset på 360-dosorna är också cp. Tror ni man behöver boka ps3 till julen, ska köpa det till julafton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Ni ska höra min kusins 360, den låter fan värre än en dammsugare Styrkorset på 360-dosorna är också cp. Tror ni man behöver boka ps3 till julen, ska köpa det till julafton? Kan nog bli svårt. Den släpps i mitten av November och som det ser ut nu lär det bli svårt att få tag på en om du inte köper den vid realese. Sony lär få problem att fixa nya till jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Wii60 ^^ btw så släpps Assasins Creed till Xbox 360 också =) GTA 4 är Xbox 360 också, om det nu skulle hjälpa ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Kan nog bli svårt. Den släpps i mitten av November och som det ser ut nu lär det bli svårt att få tag på en om du inte köper den vid realese. Sony lär få problem att fixa nya till jul. Listen to the wise man Matteus. I november, när den släpps, kommer Sony ha skickat ut ca 2-3 miljoner enheter i hela världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Kan nog bli svårt. Den släpps i mitten av November och som det ser ut nu lär det bli svårt att få tag på en om du inte köper den vid realese. Sony lär få problem att fixa nya till jul. Man kan fråga om dom kan hålla kvar en. Har kanske inte alla pengarna innan jul, fast det kan jag ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts