Jump to content

Xbox360 el. PS3?

diarrehampus
 Share

Jaha, vilket?  

59 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 140
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hm, vet inte riktigt. PS3 kommer säkert bli bra, men jag vet inte riktigt om det är värt att betala sex laxar för att kunna spela Final Fantasy och Resident Evil (plus andra bra ströspel förstås då). Förresten hade väl ändå Microsoft köpt upp Rockstar eller något liknande? Plus att jag vill kunna spela Dead Rising och Alan Wake. Så därför tror jag att jag väljer 360.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste säga att jag väljer 360.

Mkt billigare och det kommer mkt bra spel till det som t.ex HALO 3 och Saints row >_<

Får ta och avstå från julklappen och få det i fördelsedagspresent i mars.

Tillsdess är det den bästa konsollen någonsin(?) som gäller...................................................................................... PS2!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste säga att jag väljer 360.

Mkt billigare och det kommer mkt bra spel till det som t.ex HALO 3 och Saints row >_<

Får ta och avstå från julklappen och få det i fördelsedagspresent i mars.

Tillsdess är det den bästa konsollen någonsin(?) som gäller...................................................................................... PS2!!!!!!!!

Okej

Vill ändå ha ps3, typ bara Alan Wake och Dead Rising jag vill ha till 360.

När jag köper ps3 ska Assasins Creed vara ett av dem första, kanske The Getaway också

Gillar du dammsugarljud?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej

Vill ändå ha ps3, typ bara Alan Wake och Dead Rising jag vill ha till 360.

När jag köper ps3 ska Assasins Creed vara ett av dem första, kanske The Getaway också

Gillar du dammsugarljud?

På tal om ljud ska PS3 vara lika tyst som den lilla PStwo. Den saknar fläktar, men har istället Heat-Pipes >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har själv suttit och funderat på detta val. Men PS3 vinner alltid när jag jämför spelen. De spel jag vet nu som känns väldigt intressanta till 360'n är Gears of War och Halo 3. Intressanta till PS3 så har jag Assasin's Creed, Heavenly Sword, Warhawk och så tänker jag inte under några omständigheter missa Metal Gear Solid 4.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni ska höra min kusins 360, den låter fan värre än en dammsugare

Styrkorset på 360-dosorna är också cp.

Tror ni man behöver boka ps3 till julen, ska köpa det till julafton?

Kan nog bli svårt. Den släpps i mitten av November och som det ser ut nu lär det bli svårt att få tag på en om du inte köper den vid realese. Sony lär få problem att fixa nya till jul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan nog bli svårt. Den släpps i mitten av November och som det ser ut nu lär det bli svårt att få tag på en om du inte köper den vid realese. Sony lär få problem att fixa nya till jul.

Listen to the wise man Matteus. I november, när den släpps, kommer Sony ha skickat ut ca 2-3 miljoner enheter i hela världen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor