Cyper Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Charles Bronson med sina ''Death Wish'' filmer har förmodligen dödat mer människor, eller gangstrar än någon annan på vita duken och någon har gjort en 21 minuter lång film med bara action. Själv klart får man höra roliga konversationer och skämt som tex. ''You belive in jesus? We all know you gonna met him.'' Jag själv har bara sett Death Wish 5 och den var inte mer än underbar. Skulle vilja ha resten av serien också och lite tips om vilka av filmerna som är bäst. Till filmen! Redigerad 19 augusti, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Death Wish 3 ska vara underbar, har jag hört! Själv har jag dessvärre inte sett en enda rulle i serien, men jag får väll försöka leta rätt på dem nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Death Wish 3 ska vara underbar, har jag hört! Själv har jag dessvärre inte sett en enda rulle i serien, men jag får väll försöka leta rätt på dem nån gång Japp! Har om sagt bara sett femman själv.. Väldigt bra. Finns lite på Ebay.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Såg någon utav deathwish-filmerna på tv för någon vecka sen. Typ den där scenen som kommer efter "Do you believe in jesus" där en kvinna blir indragen i en bil och det där... Vilken av filmerna är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Såg någon utav deathwish-filmerna på tv för någon vecka sen. Typ den där scenen som kommer efter "Do you believe in jesus" där en kvinna blir indragen i en bil och det där... Vilken av filmerna är det? PÅ TV? Vilken kanal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 PÅ TV? Vilken kanal! Kommer inte ihåg. 5an? Skulle jag tro, en helt vanlig sommarnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Såg någon utav deathwish-filmerna på tv för någon vecka sen. Typ den där scenen som kommer efter "Do you believe in jesus" där en kvinna blir indragen i en bil och det där... Vilken av filmerna är det? Jag skulle tippa på ettan, möjligtvis tvåan, men är inte säker. Redigerad 20 augusti, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts