Antonetti Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 tja ja behöver hjälp med Team Fortress.Jag undrar om man kan ha botar till det spelet?isåfall så kan nån väl sätta in en länk till den sidan.För ja e inte så bra på sånt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Hmmmmz....... Det finns en bot som heter FOXBot som är sk*t bra ladda HäR det är bara att öppna exe filen som ligger i zip filen sen kommer en gudie som hjälper dig installera SKIT LÄTT OCH BRA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 (redigerad) Jag kör med hpd-bot till tf. Här Hpd-botar finns lite längre ner i listan. (Jag har aldrig testat just den här versionen av hpd-bot, så jag vet inte mer om just dessa.) Redigerad 8 februari, 2003 av Niklas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts