P1rsson Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Men låt han se ut som han vill. EMO e ju btw 100 ggr snyggare en att ha svettigt hår och pokemon tröja med ett passande gulligt hårband = GAY, Stellhell Dessutom antar jag att 90% av er här inne e äckliga nördar som dricker för mycket cola o skiter i hur ni ser ut.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Men låt han se ut som han vill. EMO e ju btw 100 ggr snyggare en att ha svettigt hår och pokemon tröja med ett passande gulligt hårband = GAY, Stellhell Dessutom antar jag att 90% av er här inne e äckliga nördar som dricker för mycket cola o skiter i hur ni ser ut.. JA Det argumentet funkar alltid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Men låt han se ut som han vill. EMO e ju btw 100 ggr snyggare en att ha svettigt hår och pokemon tröja med ett passande gulligt hårband = GAY, Stellhell Dessutom antar jag att 90% av er här inne e äckliga nördar som dricker för mycket cola o skiter i hur ni ser ut.. Gå och gör en porrfilm eller något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Men låt han se ut som han vill. EMO e ju btw 100 ggr snyggare en att ha svettigt hår och pokemon tröja med ett passande gulligt hårband = GAY, Stellhell Dessutom antar jag att 90% av er här inne e äckliga nördar som dricker för mycket cola o skiter i hur ni ser ut.. Jag kan hålla med stell på ett sätt, och det är de att jag gillar inte heller folk som springer runt och vill att folk ska tycka synd om dom och dom som skär sig och håller på så för uppmerksamhet. Dom gör ju bara så att emo stilen blir mindre omtyckt. Men det hör inte till emo, emo är ju trottsallt en musik-stil som nu också blivit ett sett att se ut. Men ALLA som har lite emo stil är ju inte så, och stell verkar tro att alla är så, men så är det inte. Så jag tycker han ska sluta dömma heeela gruppen. Men men, ska nog gå runt och fråga olika ställen innan jag klipper mig, tar med mig bild eller något liknande. Jag kan också fråga dom med lite "udda" frisyrer vart dom klipper sig. Men det borde ju finnas någon frisör som är lite punkig asså, att dom som jobbar där har sån stil och så. Tack igen för alla seriösa svar, och kan vi sluta med alla komentarer nu, orkar inte höra på allt skit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Men låt han se ut som han vill. EMO e ju btw 100 ggr snyggare en att ha svettigt hår och pokemon tröja med ett passande gulligt hårband = GAY, Stellhell Dessutom antar jag att 90% av er här inne e äckliga nördar som dricker för mycket cola o skiter i hur ni ser ut.. Nej men gud vad elakt. Det där är ju verkligen min "stil" som jag alltid har. Jävla bullfitta. @VaXXklump: Jag vet mycket väl att alla emo's är bögemos. Skiter i det också. Alla emos är bögemos. HAPPIIIII! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Nej men gud vad elakt. Det där är ju verkligen min "stil" som jag alltid har. Jävla bullfitta. @VaXXklump: Jag vet mycket väl att alla emo's är bögemos. Skiter i det också. Alla emos är bögemos. HAPPIIIII! Aja orkar inte disskutera detta med dig mer, du verkar tycka allt är gay. Väx upp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jag vill göra en tröja där det står: Emo´s Gillettes best friend Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jag vill göra en tröja där det står: Emo´s Gillettes best friend Bwaaahahahaha, fy fan va rolig du är, är du komiker ? Asså om du inte är det är det nått fel asså, jag svär. Fan den roligaste personen som finns, nää man har ju inte hört den dära föut asså. Hahaha, ska fan tipsa dig till någon som håller på med stand-up, fy fan mannen, sluta, jag garvar ihjäl mig En fråga bara, är du född igår ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Bwaaahahahaha, fy fan va rolig du är, är du komiker ? Asså om du inte är det är det nått fel asså, jag svär. Fan den roligaste personen som finns, nää man har ju inte hört den dära föut asså. Hahaha, ska fan tipsa dig till någon som håller på med stand-up, fy fan mannen, sluta, jag garvar ihjäl mig En fråga bara, är du född igår ? YEEEEY. Visste att jag var rolig.. Blev du lite ledsen nu? Snälla, gör oss alla en tjänst och lyssna lite på Kent i ett hörn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 YEEEEY. Visste att jag var rolig.. Blev du lite ledsen nu? Snälla, gör oss alla en tjänst och lyssna lite på Kent i ett hörn. Aa :'( *tar fram kniven* Du vet inte vad du får mig att göra :'( *snyfft* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Aa :'( *tar fram kniven* Du vet inte vad du får mig att göra :'( *snyfft* Rätta takter, pojk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Neeeej! Inga fler bråk nu! :'( Emofrilla är väl inget jag tycker är skitsnyggt men gruppen emo vet jag nästan inget om och kan därför inte hata "dom". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Aa :'( *tar fram kniven* Du vet inte vad du får mig att göra :'( *snyfft* Har du livsförsäkring? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Nej men gud vad elakt. Det där är ju verkligen min "stil" som jag alltid har. Jävla bullfitta. Nej du brukar väl klä ut dig till tjej också? Ditt jävla aknedrabbade hästhuvud. Fan skaffa lite självrespekt din jävla kvinna. Redigerad 21 augusti, 2006 av P1rsson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Hahaha, stellhell har en egen rövslickar grupp här på forumet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Denna tråd börjar gå över gränsen nu så jag tycker att den ska låsas då det inte kommer några nya förslag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Denna tråd börjar gå över gränsen nu så jag tycker att den ska låsas då det inte kommer några nya förslag. Håller med till 100%!! Inte fler bråk nu! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Hahaha, stellhell har en egen rövslickar grupp här på forumet Vilka? Oh, GTAsajten har en egen emobög. STÄNG TRÅDJÄVLEN BARA. Redigerad 21 augusti, 2006 av Roxxy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Denna tråd börjar gå över gränsen nu så jag tycker att den ska låsas då det inte kommer några nya förslag. Jobba som admin är svårt ändå, eller hur ? Jag hade bannat en eller två bara för denna tråden ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Håller med till 100%!! Inte fler bråk nu! :'( Säg det till stell-patrullen Men lås den, har typ fått lite bra svar iaf. Ett stort tack till er som skrev seriösa och sjyssta svar! Redigerad 21 augusti, 2006 av VaXXoR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts