Lajnux Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Lägg ner det där om att emo frilla är fult, tycker ni det så tyck så. Men ni behöver inte skriva att det är jättefult och gay, you name it. Tycker man att det är fint så gör man det. Själv tycker jag att frisyren han har är riktigt fin. VaXXoR frågar om någon vet en frisör som kan göra den frisyren, och jag tvekar på att han vill höra att emo är gay etc. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Vill du ha en sån frisyr? Kom till mig, jag gör en sån med förbundna ögon. Eller så blir det något liknande. Du kan göra en sån själv, utan spegel, allt du behöver är en sax. Typ en sån man använde på papper i lekis Nä, men seriöst, jag har noll koll på frisörer i Stockholm! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Gay är när man gillar det motsatta könet, inte hur en stil ser ut. Är du helt säker på det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Är du helt säker på det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Är du helt säker på det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Är du helt säker på det? OOOOJ hahahaahahhaha lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Säg goddag till Herr Viktigpetter: Stora_tomtefar! §3.4 - Lé Spam = Lé BAN! Ja, som sagt. Spam = Ban i korta drag. Spammar du så varnas du, så enkelt är det. Det finns mycket olika sorters spam och endel kanske uppfattar det olika. Spam är; 1. Korta inlägg som inte tillför topicen något (" ", "Haha!", "n00b") *ONTOPIC* Jag tycker att han hade en fin frisyr, så go for it! Redigerad 19 augusti, 2006 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Jag tycker att han hade en fin frisyr, så go for it! I will Måste bara hitta en frisör som förstår hur jag menar. As svårt och förklara bra, skulle ju kunna ta med mig bilden. Men ändå, att dom vet lite mer om sån typ av frisyr. Redigerad 19 augusti, 2006 av VaXXoR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Asså det är så jävla tråkigt! Bara man frågar nått så blir det bara massa klag. Om ni inte vet någon frisör så håll käften för fan! Är så jävla trött på alla onödiga komentarer som "emo is gay". Jag gillar den stilen och kommer inte ändra mig, fatta! Det är väl lagom tragiskt att du måste tillhöra en sån fjantig rörelse som är hatad av ALLA världen över? Väx upp och var dig själv istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Det är väl lagom tragiskt att du måste tillhöra en sån fjantig rörelse som är hatad av ALLA världen över? Väx upp och var dig själv istället. Du har problem, han kanske gillar den stilen och det är inte hatat av ALLA världen över. Och får jag fråga varför det är så töntigt att vara emo? Alla kanske inte vill se ut som någon wannabe-viking som du. Vart har du gjort av vikingahjälmen? Redigerad 19 augusti, 2006 av Lajnux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 I will Måste bara hitta en frisör som förstår hur jag menar. As svårt och förklara bra, skulle ju kunna ta med mig bilden. Men ändå, att dom vet lite mer om sån typ av frisyr. Leta upp ett par bilder och fråga frisören/frisörskan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Du har problem, han kanske gillar den stilen och det är inte hatat av ALLA världen över. Och får jag fråga varför det är så töntigt att vara emo? Alla kanske inte vill se ut som någon wannabe-viking som du. Vart har du gjort av vikingahjälmen? Hahahaha! Viking. Den var bra! Och till saken, emo är så gott som hatat av alla förutom domsom själv följer det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Låt ditt hår växa. Sen när den är tillräckligt långt, platta ditt hår och ha den åt sidan så ditt ena öga inte syns. Tadda!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Det är väl lagom tragiskt att du måste tillhöra en sån fjantig rörelse som är hatad av ALLA världen över? Väx upp och var dig själv istället. Jag skiter väll i om folk hatar det Bara en massa fördommar! Och jag är mig själv, trivs i den stilen! Vad är problemet lixom, du känner inte mig. Du vet inte hur jag är när jag är mig själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Det är ju så jävla patetiskt. Här frågar en kille om nån vet var man kan klippa sig på ett visst sätt, och så blir han dränkt i dynga bara för att frisyren han vill ha är "emo". Liksom, visst, man kan väll störa sig på olika stilar, men det är väll egentligen inget man behöver skrika ut till varandra för det slutar bara i bråk ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Joo du skribb, kan du berätta för mig varför du är så emot emo ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Joo du skribb, kan du berätta för mig varför du är så emot emo ? För att han är så otroligt alternativ själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Asså det är så jävla tråkigt! Bara man frågar nått så blir det bara massa klag. Om ni inte vet någon frisör så håll käften för fan! Är så jävla trött på alla onödiga komentarer som "emo is gay". Jag gillar den stilen och kommer inte ändra mig, fatta! Tack till seriösa svar. Och det är en kille på bilden, om ni inte ser det är ni fan dumma. + att det står Derrick på bilden, suck Gay är när man gillar samma kön, inte hur en stil ser ut. Så käften stell! The_go: Aa det är så jag vill ha det, tycker det är coolt *Edit* Pinsamt fel Emo är gay. //_O är gay. gay är gay. gay. gay gay gay gay. "Ska jag berätta en hemlis för dig? Han är bög, åååh va han är bög. Han har världens största rövhål!" Ser inget problem med att jag tycker emo är gay, vilket det är. Du får va hur alternativ du vill, men emo är och kommer föbli en gay look som aldrig kommer att accepteras av omvärlden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 För att han är så otroligt alternativ själv. Men knip igen, för Satans skull... låt mig föra min egen talan? Oavsett hur alternativ eller fjortis jag är så hatar jag emo av den enkla anledningen att de har fula frisyrer och fula kläder, något jag egentligen skulle respektera om det inte vore för att det är populärt och häftigt att tycka synd om sig själv och allt annat liknande tjafs. Du har problem, han kanske gillar den stilen och det är inte hatat av ALLA världen över. Och får jag fråga varför det är så töntigt att vara emo? Alla kanske inte vill se ut som någon wannabe-viking som du. Vart har du gjort av vikingahjälmen? Ganska kul skämt faktiskt, men jag har aldrig påstått att jag efterliknar eller försöker efterlikna en viking. Varifrån fick du den idén? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Ganska kul skämt faktiskt, men jag har aldrig påstått att jag efterliknar eller försöker efterlikna en viking. Varifrån fick du den idén? Det var inget skämt, och jag fick den idén då jag såg en bild på dig här på forumet för ett tag sedan, du ser verkligen ut som en viking. Men nu slutar vi gå offtopic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts