VaXXoR Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Hej, jag undrar om någon vet en bra frisör i stockholm. Gärna in mot stan. Där dom är bra med anorlunda frisyrer, och dom som vet vad man prtar om. Skulle vilja klippa mig så hära lite senare. http://pics1.vampirefreaks.com/D/Dr/Dra/DragInc_/7435203.jpg Tack för svar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Nej..snälla...gör..inte..det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 *host* emo *host* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Meh!..Är inte det där en tjej?. Aja STIGA brukar ha rätt så bra hårklippningar (grymt ljud också!) fast det gäller att ha skallen still för annars så blir det inte så fint mest rött.. Ontopic: Du ska ju mer ha en stylist om du vill ha det som hon på bilden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag tror nog att Salong Söderport skulle klara detta, om du kanske ringer och förbokar samt förvarnar och ber om den mest kompetenta frisören till ditt ändamål. 260 kr drop in, 280 förbokning, Vid Hornstull. Riktigt trevlig samt kunnig och nymodig frisörsalong. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 *host* emo *host* Wahaha xD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Meh!..Är inte det där en tjej?. Aja STIGA brukar ha rätt så bra hårklippningar (grymt ljud också!) fast det gäller att ha skallen still för annars så blir det inte så fint mest rött.. Ontopic: Du ska ju mer ha en stylist om du vill ha det som hon på bilden? Hon? Det är väl en han? Jag menar, armarna ser mer "maskulina" ut, och det är inte speciellt mycket bröst som varelse har Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Men sluta klaga på emo och bara ge honom en frisör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Hej, jag undrar om någon vet en bra frisör i stockholm. Gärna in mot stan. Där dom är bra med anorlunda frisyrer, och dom som vet vad man prtar om. Skulle vilja klippa mig så hära lite senare. http://pics1.vampirefreaks.com/D/Dr/Dra/DragInc_/7435203.jpg Tack för svar. Ngn som vet vart man kan köpa pojkens tröjan? Den var ju cool!! Varför ska du ha den firsyren? Då ser man ju inte ditt ansikte. Du kommer gå som i ett mörker under den där luggen.... Men det kanske är det du vill? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Men sluta klaga på emo och bara ge honom en frisör. Nevah! //_O is gay. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Nevah! //_O is gay. Den han/hon "den" är ju mer: //_\\ //O_O\\ is the shit! Men för att det inte ska hända något otäckt med varken mig eller denna tråd säger jag såhär: ONTOPIC: Du skulle ju kunna knacka på hos frisören och ta med dig bilden och säga något i stil med: "Hej, en sånhär <uppehåll action="peka på bilden">frisyr skulle jag vilja ha</uppehåll> kan ni fixa det och hur mycket skulle det kosta?" Redigerad 19 augusti, 2006 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Oh man vilken fin frilla //_O Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Den han/hon "den" är ju mer: //_\\ //O_O\\ is the shit! Men för att det inte ska hända något otäckt med varken mig eller denna tråd säger jag såhär: ONTOPIC: Du skulle ju kunna knacka på hos frisören och ta med dig bilden och säga något i stil med: "Hej, en sånhär <uppehåll action="peka på bilden">frisyr skulle jag vilja ha</uppehåll> kan ni fixa det och hur mycket skulle det kosta?" Nu var inte "//_O" för att visa frisyren, utan att visa "stilen". //_O är emo, och emo är gay. Därför är //_O gay. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Asså det är så jävla tråkigt! Bara man frågar nått så blir det bara massa klag. Om ni inte vet någon frisör så håll käften för fan! Är så jävla trött på alla onödiga komentarer som "emo is gay". Jag gillar den stilen och kommer inte ändra mig, fatta! Tack till seriösa svar. Och det är en kille på bilden, om ni inte ser det är ni fan dumma. + att det står Derrick på bilden, suck Gay är när man gillar samma kön, inte hur en stil ser ut. Så käften stell! The_go: Aa det är så jag vill ha det, tycker det är coolt *Edit* Pinsamt fel Redigerad 19 augusti, 2006 av VaXXoR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag gillar den stilen och kommer inte ändra mig, fatta! Varför gillar du den stilen så mycket? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag fattar bara inte vad som är snyggt med svart slickat hår åt sida så att bara ena ögat syns, tell me 'bout it? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Varför gillar du den stilen så mycket? Tycker den är ball. Lyssnar på emo/screamo musik. Det är som om man gillar hårdrock typ, så går man i sån stil. T.ex. ironmaiden tröjja, kanske någon snusnäsduk någonstans, ja du vet. Gillar lite punkig stil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 När man väl har frisyren ser man inte hur fult det är eftersom det är i vägen för ögonen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Tycker den är ball. Lyssnar på emo/screamo musik. Det är som om man gillar hårdrock typ, så går man i sån stil. T.ex. ironmaiden tröjja, kanske någon snusnäsduk någonstans, ja du vet. Gillar lite punkig stil. Okej! Själv så har jag förmodligen "hårdrocksstilen", känns som jag hittat mig själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Okej! Själv så har jag förmodligen "hårdrocksstilen", känns som jag hittat mig själv. Jaa, jag trivs i det helt enkelt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts