Vice. Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Skyller på att jag är jätte trött. Game over Your score: 102 keys per minute ~ 20 words per minute Language/mode: se Ranking: Not bad! Comparison: 94% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 6% have a lower or equal result. You typed: be höllo läng varandras händer och sågo i varandras ögon de funno behaga däri han hade ändå haft på känn att det var clowneen det var en kall vinternatt bäöcken bvar grund och endast några silverlika pärlor stänkte upp till de röda pärlorna kring flickans vrister emellertid hörsammade ingen av dem kallelsen Mistakes: be(De), läng(länge), ögon(ögon;), behaga(behag), däri(däri.), han(Han), clowneen(clownen.), det(Det), vinternatt(vinternatt.), bäöcken(Bäcken), bvar(var), grund(grund,), vrister(vrister.), emellertid(Emellertid) Well done! If you want to see more of how you're doing compared to others, you can register (free). This enables highscore lists and other features. [Try again] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Svenska: Your score: 170 keys per minute ~ 34 words per minute Engelska: Your score: 172 keys per minute ~ 34 words per minute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Fattar inte ens hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Your score: 185 keys per minute ~ 37 words per minute Language/mode: se Ranking: Not bad! Comparison: 74% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 26% have a lower or equal result. You typed: en frodig man i bur betänksamt tuggande som en gammal apa gav brevet en hornbågad blick och summerade uttagen. Nå ja, fu förstår för farmor var det ju hela ett klubbslag, och jag för min del tror att gon från den stundern aldrgi var riktigt klar här uppte, hur förståndig och redig hon än kunde tyckas. Det var inte särdeles svårt att finna tjuven. Damerna hade ätit en tallrik, Benbe två och fader Längsäll tre som hans sed var. Hon t Mistakes: en(En), bur(bur,), apa(apa,), fu(du), förstår(förstår,), det(ju), ju(det), gon(hon), stundern(stunden), aldrgi(aldrig), uppte,(uppe,), tre(tre,) Well done! Ja, trött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Fattar inte ens hur man gör Välj språk till vänster om "start game". Sedan klicka på "start game" vänta en stund efter att texten har komit fram, det tar en stund innan du kan börja skriva. När du börjar skriva, startar en tid. Det är den röda linjen du ser där uppe. När den är slut räknas det ut hur många ord du skriver i minuten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Your score: 221 keys per minute ~ 44 words per minute Language/mode: classic-se Ranking: Not bad! Comparison: 60% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 40% have a lower or equal result. You typed: signal efterlyst inleda skansen nötter topoligu sabel lärling anklaga resmål smycke efterlyst utsatta fiktiv genial diameter nötter ddetektion besluta utflykt nivå uttala auktoritär måleri körningar åkerbär grävas annat mottages betyga sagd Mistakes: topoligu(topologi), ddetektion(detektion) Sedan körde jag meningar Your score: 275 keys per minute ~ 55 words per minute Language/mode: se Ranking: You've got potential. Comparison: 43% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 57% have a lower or equal result. You typed: Men sommaren led; hösten kom; de röda, blå och vita blommorna vid bäcken vissnade, såsom Erlands vilda sinne; ekarna, som stodo här och där blanda granarna, gulnade och strödde sin ollon på jorden; dagen vart kortare och himlen mulnare; flyttfåglarna dogo mot söder; regnet föll i skkurar; bäcken s Han löste den från Käcks hals och lade den under örngottet i sin säng. Han skulle ju ha sin pistol tillgänglig. Å, bevars väl, sa den stackars Caroline, slet sig lös och skyndade bort mot sin far, som rörde si g och an visd vassen, en stor, mörk klump. Välj Eva, rösta ut henne. Hon hade Mistakes: blanda(bland), sin(sina), dogo(drogo), skkurar;(skurar;), si(sig), g(av), visd(vid) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Öööörka java Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag skrev på vanliga datorn. http://img241.imageshack.us/img241/7182/w00000tbr7.png \o/ Who's teh biggest geek, say? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Your score: 286 keys per minute ~ 57 words per minute Language/mode: classic-se Ranking: You've got potential. Vill bara nämna att jag inte heller tittar ner på Tangentbordet. Tror inte nån gör det EDIT: Knäckte mitt record. Your score: 360 keys per minute ~ 72 words per minute Language/mode: classic-se Ranking: That was fast - you can still improve, though. Redigerad 19 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Your score: 160 keys per minute ~ 32 words per minute Language/mode: se Ranking: Not bad! Comparison: 82% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 18% have a lower or equal result. You typed: Vet du, Singoalla jag har längtat efter dig. allt sedan vi första gången sågos häe. utbrast patronen Han var fast besluten om att gudarna hade skapat människan för att få sina sadistiska fantasier uppfyllda genom att utsätta dem för de mest grymma saker som att t. ex. bli övertalad att skida till Nordpolen! Överst på en kulle i skogen växte en gran ung och smärt. men h Mistakes: Singoalla(Singoalla,), dig.(dig,), häe.(här.), patronen(patronen.), saker(saker,), gran(gran,), smärt.(smärt,) Well done! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag skrev på vanliga datorn. \o/ Who's teh biggest geek, say? All hail, Siana! The biggest geek of all times! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Your score: 161 keys per minute ~ 32 words per minute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts