Jump to content

TyperA

Everest
 Share

Recommended Posts

Skyller på att jag är jätte trött.

Game over

Your score: 102 keys per minute ~ 20 words per minute

Language/mode: se

Ranking: Not bad!

Comparison: 94% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 6% have a lower or equal result.

You typed: be höllo läng varandras händer och sågo i varandras ögon de funno behaga däri han hade ändå haft på känn att det var clowneen det var en kall vinternatt bäöcken bvar grund och endast några silverlika pärlor stänkte upp till de röda pärlorna kring flickans vrister emellertid hörsammade ingen av dem kallelsen

Mistakes: be(De), läng(länge), ögon(ögon;), behaga(behag), däri(däri.), han(Han), clowneen(clownen.), det(Det), vinternatt(vinternatt.), bäöcken(Bäcken), bvar(var), grund(grund,), vrister(vrister.), emellertid(Emellertid)

Well done!

If you want to see more of how you're doing compared to others, you can register (free). This enables highscore lists and other features. [Try again]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Your score: 185 keys per minute ~ 37 words per minute

Comparison: 74% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 26% have a lower or equal result.

You typed: en frodig man i bur betänksamt tuggande som en gammal apa gav brevet en hornbågad blick och summerade uttagen. Nå ja, fu förstår för farmor var det ju hela ett klubbslag, och jag för min del tror att gon från den stundern aldrgi var riktigt klar här uppte, hur förståndig och redig hon än kunde tyckas. Det var inte särdeles svårt att finna tjuven. Damerna hade ätit en tallrik, Benbe två och fader Längsäll tre som hans sed var. Hon t

Mistakes: en(En), bur(bur,), apa(apa,), fu(du), förstår(förstår,), det(ju), ju(det), gon(hon), stundern(stunden), aldrgi(aldrig), uppte,(uppe,), tre(tre,)

Well done!

Ja, trött...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar inte ens hur man gör

Välj språk till vänster om "start game".

Sedan klicka på "start game" vänta en stund efter att texten har komit fram, det tar en stund innan du kan börja skriva.

När du börjar skriva, startar en tid. Det är den röda linjen du ser där uppe. När den är slut räknas det ut hur många ord du skriver i minuten. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Your score: 221 keys per minute ~ 44 words per minute

Language/mode: classic-se

Comparison: 60% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 40% have a lower or equal result.

You typed: signal efterlyst inleda skansen nötter topoligu sabel lärling anklaga resmål smycke efterlyst utsatta fiktiv genial diameter nötter ddetektion besluta utflykt nivå uttala auktoritär måleri körningar åkerbär grävas annat mottages betyga sagd

Mistakes: topoligu(topologi), ddetektion(detektion)

Sedan körde jag meningar

Your score: 275 keys per minute ~ 55 words per minute

Ranking: You've got potential.

Comparison: 43% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 57% have a lower or equal result.

You typed: Men sommaren led; hösten kom; de röda, blå och vita blommorna vid bäcken vissnade, såsom Erlands vilda sinne; ekarna, som stodo här och där blanda granarna, gulnade och strödde sin ollon på jorden; dagen vart kortare och himlen mulnare; flyttfåglarna dogo mot söder; regnet föll i skkurar; bäcken s Han löste den från Käcks hals och lade den under örngottet i sin säng. Han skulle ju ha sin pistol tillgänglig. Å, bevars väl, sa den stackars Caroline, slet sig lös och skyndade bort mot sin far, som rörde si g och an visd vassen, en stor, mörk klump. Välj Eva, rösta ut henne. Hon hade

Mistakes: blanda(bland), sin(sina), dogo(drogo), skkurar;(skurar;), si(sig), g(av), visd(vid)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Your score: 286 keys per minute ~ 57 words per minute

Ranking: You've got potential.

Vill bara nämna att jag inte heller tittar ner på Tangentbordet. Tror inte nån gör det :)

EDIT: Knäckte mitt record.

Your score: 360 keys per minute ~ 72 words per minute

Ranking: That was fast - you can still improve, though.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Your score: 160 keys per minute ~ 32 words per minute

Comparison: 82% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 18% have a lower or equal result.

You typed: Vet du, Singoalla jag har längtat efter dig. allt sedan vi första gången sågos häe. utbrast patronen Han var fast besluten om att gudarna hade skapat människan för att få sina sadistiska fantasier uppfyllda genom att utsätta dem för de mest grymma saker som att t. ex. bli övertalad att skida till Nordpolen! Överst på en kulle i skogen växte en gran ung och smärt. men h

Mistakes: Singoalla(Singoalla,), dig.(dig,), häe.(här.), patronen(patronen.), saker(saker,), gran(gran,), smärt.(smärt,)

Well done!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor