Jump to content

TyperA

Everest
 Share

Recommended Posts

Vet att det fanns en tråd långt bak i tiden om samma sak, men den är väl uråldrig vid det här laget.

I alla fall, kolla hur snabbt du skriver på http://typera.tk/

Själv skriver jag inte så himla fort om jag jämför med lite folk jag känner. *Sneglar på Hew*. Tror mitt rekord ligger på cirka 250 kpm(keys per minute), då jag tog Swedish(Sentences, 2 min). Tänkte det kunde vara kul och kolla hur snabbt folk här på forumet skriver egentligen. Feel free to posta era resultat i tråden! Svengelska ftw. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Your score: 156 keys per minute ~ 31 words per minute

Language/mode: se

Ranking: Not bad!

Comparison: 83% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 17% have a lower or equal result.

You typed: Han gick tilkl trädet och lösryckte bägge vapnen sköljde dolken i bäcken och återlämnade den till ägarinnan Käck ocg Grip ,de båda hundarna, földe honom nickade glatt och ilade åt skillda håll. vad nu töserna beträffar så är det ju inte underligt att de intressear sig för en filmstjärna men att den allvarlige patron Längsäll- - Den allvarlige patron Längsäll, inföll sagde person, önskar sig nu en kopp kaff

Mistakes: tilkl(till), vapnen(vapnen,), ägarinnan(ägarinnan.), ocg(och), Grip(Grip,), ,de(de), földe(följde), honom(honom.), skillda(skilda), vad(Vad), intressear(intresserar), filmstjärna(filmstjärna,), Längsäll-(Längsäll)

Well done!

EDIT:

Två ord per minut snabbare än Kebab. Own3d :D

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Your score: 369 keys per minute ~ 73 words per minute

Ranking: That was fast - you can still improve, though.

Comparison: 17% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 83% have a lower or equal result.

Får kanske lite bättre om jag tränar några gånger, men jag är ganska nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt resultat:

Your score: 163 keys per minute ~ 32 words per minute

Comparison: 82% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 18% have a lower or equal result.

You typed: HAn hämtade allt vad kanadensiskan ägde av shalar och mantiljer samt pälsverk och insvepe med öm omsorg de kära gamla Det betyffe dock icke att han för tillfället saknade fast bosta. Han hade ju sett den värld, som är, och kände ur böcker den värld, som var. Ridda Bengt var en mångprövad man. j tilläte er att i några dagar stanna på mina ägor. äxter. Är det nyponbusken som böjer sig, när

Mistakes: HAn(Han), shalar(schalar), insvepe(insvepte), gamla(gamla.), betyffe(betydde), bosta.(bostad.), Ridda(Riddar), nyponbusken(nyponbusken,)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Gör om skiten...

Your score: 196 keys per minute ~ 39 words per minute

Language/mode: classic-se

Comparison: 69% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 31% have a lower or equal result.

You typed: fiskbullar infomerlla eronom grävas obehörig bundet utsatta orsak kräva lasse signal risk genial urskilja norge kändes mirkwar radien fack utrönas enklast plåt liktydlig gyllene säng anvisa diameter kapp svenskt suplleant divergera påse bok

Mistakes: infomerlla(informella), eronom(ergonom), kräva(kärva), liktydlig(liktydig), suplleant(suppleant)

Well done!

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt resultat...

Your score: 366 keys per minute ~ 73 words per minute

Ranking: That was fast - you can still improve, though.

Comparison: 18% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 82% have a lower or equal result.

... På laptopen. :rolleyes:

Och det är första dagen jag har den. Med mitt vanliga tangentbord skulle jag piska er allihopa!

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Your score: 183 keys per minute ~ 36 words per minute

Comparison: 75% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 25% have a lower or equal result.

You typed: Mer sinnad att ordikt giva besked om saken var trotjänaren Rasmus skytt. Jag har även många gånger drömt om dig, och om drömmarna säga sant, är ditt sinne icke vredigt mot mig. Riddar Bengt var en mångprövad man. Det är en prisvärd och patriotisk handling att föra en dylik yngling ur landet Han sade detta med sådan ton, att den okända vände sig om. Han hade in natten drömt om Singoall, att hon fattade

Mistakes: ordikt(ordrikt), vredigt(vredgat), landet(landet.), in(om), Singoall,(Singoalla,)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor