Everest Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Vet att det fanns en tråd långt bak i tiden om samma sak, men den är väl uråldrig vid det här laget. I alla fall, kolla hur snabbt du skriver på http://typera.tk/ Själv skriver jag inte så himla fort om jag jämför med lite folk jag känner. *Sneglar på Hew*. Tror mitt rekord ligger på cirka 250 kpm(keys per minute), då jag tog Swedish(Sentences, 2 min). Tänkte det kunde vara kul och kolla hur snabbt folk här på forumet skriver egentligen. Feel free to posta era resultat i tråden! Svengelska ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Your score: 156 keys per minute ~ 31 words per minute Language/mode: se Ranking: Not bad! Comparison: 83% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 17% have a lower or equal result. You typed: Han gick tilkl trädet och lösryckte bägge vapnen sköljde dolken i bäcken och återlämnade den till ägarinnan Käck ocg Grip ,de båda hundarna, földe honom nickade glatt och ilade åt skillda håll. vad nu töserna beträffar så är det ju inte underligt att de intressear sig för en filmstjärna men att den allvarlige patron Längsäll- - Den allvarlige patron Längsäll, inföll sagde person, önskar sig nu en kopp kaff Mistakes: tilkl(till), vapnen(vapnen,), ägarinnan(ägarinnan.), ocg(och), Grip(Grip,), ,de(de), földe(följde), honom(honom.), skillda(skilda), vad(Vad), intressear(intresserar), filmstjärna(filmstjärna,), Längsäll-(Längsäll) Well done! EDIT: Två ord per minut snabbare än Kebab. Own3d Redigerad 18 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Your score: 149 keys per minute ~ 29 words per minute Language/mode: se Ranking: Not bad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Testade nu och fick 371 kpm, kollade i den gamla tråden och där såg jag att jag som bäst hade 408 kpm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Your score: 380 keys per minute ~ 76 words per minute Language/mode: se Ranking: That was fast - you can still improve, though. Yay, jag är så duktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Your score: 227 keys per minute ~ 45 words per minute Jädrans laptop inte van än ;D Redigerad 18 augusti, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Slog mitt rekord nu, sitter också på laptop då min stationära är trasig, men jag skriver nästan snabbare här. Anyway: Your score: 260 keys per minute ~ 52 words per minute Language/mode: se Ranking: You've got potential. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Your score: 369 keys per minute ~ 73 words per minute Language/mode: se Ranking: That was fast - you can still improve, though. Comparison: 17% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 83% have a lower or equal result. Får kanske lite bättre om jag tränar några gånger, men jag är ganska nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Your score: 394 keys per minute ~ 78 words per minute Language/mode: se Ranking: That was fast - you can still improve, though. Comparison: 13% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 87% have a lower or equal result. yayay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jag får inte igång spelet... blir bara en grå ruta med ett rött kryss i vänstra hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Your score: 347 keys per minute ~ 69 words per minute Language/mode: se Ranking: That was fast - you can still improve, though. Comparison: 23% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 77% have a lower or equal result. Skrev fel otroligt många gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jag får inte igång spelet... blir bara en grå ruta med ett rött kryss i vänstra hörnet. Har du Java installerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Har du Java installerat? Mjo.. använder FF. Ska pröva med IE. Samma där... Redigerad 18 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Mitt resultat: Your score: 163 keys per minute ~ 32 words per minute Language/mode: se Ranking: Not bad! Comparison: 82% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 18% have a lower or equal result. You typed: HAn hämtade allt vad kanadensiskan ägde av shalar och mantiljer samt pälsverk och insvepe med öm omsorg de kära gamla Det betyffe dock icke att han för tillfället saknade fast bosta. Han hade ju sett den värld, som är, och kände ur böcker den värld, som var. Ridda Bengt var en mångprövad man. j tilläte er att i några dagar stanna på mina ägor. äxter. Är det nyponbusken som böjer sig, när Mistakes: HAn(Han), shalar(schalar), insvepe(insvepte), gamla(gamla.), betyffe(betydde), bosta.(bostad.), Ridda(Riddar), nyponbusken(nyponbusken,) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jag kommer till spelet, men kan inte spela.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jag fick ju iallafall 25 ord i minuten på den tyska versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Edit: Gör om skiten... Your score: 196 keys per minute ~ 39 words per minute Language/mode: classic-se Ranking: Not bad! Comparison: 69% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 31% have a lower or equal result. You typed: fiskbullar infomerlla eronom grävas obehörig bundet utsatta orsak kräva lasse signal risk genial urskilja norge kändes mirkwar radien fack utrönas enklast plåt liktydlig gyllene säng anvisa diameter kapp svenskt suplleant divergera påse bok Mistakes: infomerlla(informella), eronom(ergonom), kräva(kärva), liktydlig(liktydig), suplleant(suppleant) Well done! Redigerad 18 augusti, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Mitt resultat... Your score: 366 keys per minute ~ 73 words per minute Language/mode: se Ranking: That was fast - you can still improve, though. Comparison: 18% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 82% have a lower or equal result. ... På laptopen. Och det är första dagen jag har den. Med mitt vanliga tangentbord skulle jag piska er allihopa! Redigerad 18 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Your score: 164 keys per minute ~ 32 words per minute Language/mode: se Ranking: Not bad! Comparison: 81% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 19% have a lower or equal result. Känner mig inte bra på detta Vilket betyder att ni är nördar och inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Your score: 183 keys per minute ~ 36 words per minute Language/mode: se Ranking: Not bad! Comparison: 75% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 25% have a lower or equal result. You typed: Mer sinnad att ordikt giva besked om saken var trotjänaren Rasmus skytt. Jag har även många gånger drömt om dig, och om drömmarna säga sant, är ditt sinne icke vredigt mot mig. Riddar Bengt var en mångprövad man. Det är en prisvärd och patriotisk handling att föra en dylik yngling ur landet Han sade detta med sådan ton, att den okända vände sig om. Han hade in natten drömt om Singoall, att hon fattade Mistakes: ordikt(ordrikt), vredigt(vredgat), landet(landet.), in(om), Singoall,(Singoalla,) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts