I am Günther Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jag ropade in GTA-boxen (GTA III, VC och SA) på Tradera förra veckan och idag fick jag hem den. 280:- för ett helt nytt och inplastat ex inkl frakt ser jag som ett fynd Nu har jag spelat några uppdrag på varje spel och undrar nu när man kommer vidare (när broarna öppnas i GTA III, VC och när vägarna öppnas i SA)? Alltså, hur många uppdrag måste man göra i respektive spel för att varje ny del i spelet öppnas så man kommer vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Det bästa är ju att spela så ser men men i sa är det 26 uppdrag till andra stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I am Günther Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Ok, tack, då har jag bara 5-6 uppdrag kvar då på SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Ok, tack, då har jag bara 5-6 uppdrag kvar då på SA. Oooohh! Den avataren ger mig flashbacks! Tror det var en av de första jag hade på det här forumet. (Kolla mitt personliga foto också ) För övrigt så kan jag inte hjälpa dig mer än att säga: Spela, spela och spela. Och om jag var du så skulle ajg spela dem i kronologisk ordning, Alltså först GTA3, sen VC, sen SA. Det blir nog mest lyckat då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Speciellt om du spelar VC före SA. du Kommer träffa massa folk du känner igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Ok, tack, då har jag bara 5-6 uppdrag kvar då på SA.Heheh såg dig göra samma post på Sweclockers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Som sagt spela GTA 3 först sen VC och sist SA. Annars kommer du bara störa dig på att det e snyggare och annan handling på bilarna i SA tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 I GTAIII är uppdraget där man ska ta en bil och sen får et meddelande från maria sista uppdraget före andra ön. Älska andra ön! I GTA VC när man har kommit en bit så får man ett meddelande att det inte är farligt att åka över broarna längre, så öppnas dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 I GTA VC när man har kommit en bit så får man ett meddelande att det inte är farligt att åka över broarna längre, så öppnas dem. ...och meddelandet kommer på radion. Det är det som är så wunderbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Mm VC Det är så jävla härligt Jaja OT I Sa innan man kommer till andra ön är det väl när man räddar Sweet från The Ballas gängen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts