R2D2 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Pratade med The Dude på msn, och precis som han säger så har alla trådar om Stells vara eller icke vara bara försvunnit. Såg att Hultenius var inloggad för några timmar sen. Var det du får du gärna skriva det någonstans. Känns inte så jätteviktigt att gömma dom för att vi ska slippa skämmas när dom dras upp om några år, bättre att ha dom kvar så att alla som är missnöjda med Stellan vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Jag inget förutom hoppar glädjeskutt till åsynen av deras försvinnande. Till allas lycka kan forumet rulla på likt det ska; bekymmerslöst. Och så länge jag slipper vittna några fler barnsligheter i stil med det nyss [förhoppningsvis] avslutade tjohejset, kan ni räkna med att jag blir kvar på forumet en tid till. Vi var one toke over the line, om inte mer. Dags att fimpa. Redigerad 18 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Yeah, håller med Corleone, även om jag av ren nyfikenhet skulle veta vad som hände med dom, någon har ju uppenbarligen raderat dom, frågan är bara: Vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Betyder detta att jag inte kommer bli bannad av stell ? Hoppas för jag vill inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Trådarna är antagligen flyttade till ett dolt forum där vi medlemmar ej har access, finner det inte troligt att de har raderats. Man får ju verkligen hoppas att ingen har blivit bannlyst pga vad de röstade på BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) [O][T]' date=Aug 18 2006, 18:17' post='750944] Trådarna är antagligen flyttade till ett dolt forum där vi medlemmar ej har access, finner det inte troligt att de har raderats. Man får ju verkligen hoppas att ingen har blivit bannlyst pga vad de röstade på BOT Varför finner du det troligt? En hel del trådar raderas. (Förvisso vad vi tror i alla fall) VICE. Redigerad 18 augusti, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Finns ingen anledning att radera dessa trådar enligt mig, för det första så var det en hel del inlägg som var rena kränkningar och påhopp, vilket strider mot forumets regler. Och för det andra så så tror jag inte dom bara raderar så stora trådar hux flux. Därför tror jag att trådarna fortfarande finns någonstans, sen vilka som kan se dem, det vet jag inte. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jag flyttade dom till papperskorgen igår, vilket de flesta såg tror jag. Det var mer för att dra ett streck över hela grejen. Det var inte jag som tog bort dom, och jag tror inte att någon annan mod/admin gjorde det heller. Om hultan var online och nu tagit bort dom så tror jag han visade var han stog i den frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Om jag frå säga vad jag tycker i den här frågan utan att bli påhoppad så tycker jag att det var bra att dom togs bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Ja jävlar nu blir det väl ett "påhopp" av mig men: Var det inte du som skapade Stellhell myteri tråden? (Jäkligt ledsen för det men var lite nyfiken!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Ja jävlar nu blir det väl ett "påhopp" av mig men: Var det inte du som skapade Stellhell myteri tråden? (Jäkligt ledsen för det men var lite nyfiken!) Nej, det var Xstreem. Påhopp? Vad får du det ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Äsch har inte sovit riktigt på 3½ dygn Tror jag ska gå och lägga mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Äsch har inte sovit riktigt på 3½ dygn Tror jag ska gå och lägga mig. Ja, gör det du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts