Jojje Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Ska nån av er köpa Unreal II nån gång? Rösta och skriv gärna ett meddelande. Jag vill gärna veta vilka som röstade. Ha det så bra allihopa på GTA sajten! Med vänliga hälsningar, Jojje PS. Om mitt meddelande har ett sånt här ----> märke längst ner på meddelandet så har röstningen gått ut. DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 nej inte jag jag har för dåligt grafik kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 nej inte jag jag har för dåligt grafik kort OK. Tack för din röst. Du vet väl vad det är va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Jag ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 en recension jag läste på ******* så suger Unreal 2 (enligt en anonym, pålitlig källa). varför ska man då köpa skitspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Jag har hört talas om UT men vet inte vad det går ut på. Är det ett FPS spel? Och du Jojje, kan du sluta med att skriva att dina omröstningar avslutas den 20 februari!! Man kan rösta ända tills hultan eller Blaque stänger tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Jag har hört talas om UT men vet inte vad det går ut på. Är det ett FPS spel? Och du Jojje, kan du sluta med att skriva att dina omröstningar avslutas den 20 februari!! Man kan rösta ända tills hultan eller Blaque stänger tråden... Ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Jag ska. OK, då får du rösta här uppe också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 är det på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 är det på datorn? Ja, det måste det var, jag har Unreal II redan och det är på dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Jag skaffade Unreal II när jag var på BC-Lan, laddade ner det från deras hypersnabba LAN-Hubb, visst snygg grafik och skuggeffekter, men annars inget speciellt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 klara de förra helgen, de é inte ett särskillt stor spel, tar inte så lång tid o klara o de é inte så jätte kul, skulle få 6/10 av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts