Henrik2 Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Hur många dagar kommer det ta innan du köper GTA: Vicecity. Det är i PS2 jag menar. Kryssa i "Ska inte köpa GTA: Vicecity" om du ska vänta till PC versionen. Hela frågan kom inte med i Title. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Har inte Ps 2 ska nog köpa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Aj fasen jag läste inte det du skrev så ja bara rösta men jag har inte PS2 så jag får vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Eftersom det släpps 4 dagar innan min födelsedag så köper morsan det till mig... ska jag rösta på 3-5 Ir ska inte köpa GTA: Vicecity??? (Mamma köper ju det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zaibatzu Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Men det väldit synd att Gta: Vice City släpps inte på PC först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Jag har PS2 som tur e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 5-7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Ska inte köpa GTA: Vice city PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 Det där var ju nödvändigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts