L_Voll Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Röstade på offentlig, fast när jag tänker efter är lite privat inte heller helt fel. Och när jag tänker efter igen minns jag att min pappa driver privat sjukvård (pyttelite). På måndagskvällar vaccinerar han folk i sin vaccinstuga. Och det är väl helt okay. Sjukhuset kan hänvisa till honom så de får mindre att göra, människor behöver inte köa lika länge och bäst av allt min pappa får extra casch vilket leder till att jag får bättre julklappar. Redigerad 18 augusti, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Ok missförstånd där, på båda två ämnena. My bad ;D No problemo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Vote: Privat, men lite offentlig Det innebär ju att de offentliga får mer pengar per patient, eftersom att de som går till privata betalar lika mycket skatt (mer egentligen, eftersom att de batalar skatt på sjukvårdsräkningen). Det är bara positivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts