Renard Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Jävlar vilka minnen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Slå DETTA då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Slå DETTA då! Åh vad jag hatar den där ungen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 (redigerad) Åh vad jag hatar den där ungen! Haha, jag hat-älskar honom! Kommer ihåg att jag var rädd för den där Joppe när jag var liten. Iaf i introt. EDIT: Fan, är han så dum att han lämnar Joppe ensam så får han skylla sig själv Redigerad 3 december, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Jag ursäktar mig om någon redan är postad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2009 haha Pollyreklamen. Har inte sett den på typ...lång tid. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2009 Det där programet hade helt fallit ur mitt minne, men nu kommer jag ihåg att jag såg på det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 (redigerad) Synd om killen? Världens bästa practical joke imo. Jag vart själv utsatt för samma saker när jag var mindre, mest för att lära mig att jag inte alltid kan få det jag önskar mig. Du fick lära dig att man inte alltid får det man vill ha? Det du borde lärt dig är att dina föräldrar är skadade i pallet (dvs om det var dem som utsatte dig för sånna saker). Fan hade jag varit med om någon som gjorde det här mot sin kid skulle jag fan dampa loss på dem. Anyways Äskade Starzinger när jag var liten Redigerad 4 januari, 2010 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Arne Weise Täppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 (redigerad) Täppas JÄVLAR VILKA BARNDOMSMINNEN JAG FÅR AV INTROT!!! Kommer ihåg varje del av introt nu när jag ser det! Hur kossan hälsar på djuren och allt! Redigerad 11 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Täppas Åhhhh! Täppas for President! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 En riktigt rolig klassiker jag kom på nu var en tecknad verision av de tre bockarna Bruse. Den var på ryska/polska eller annat konstigt språk och de gjorde ett väldigt roligt läte ifrån sig när de gick. Någon som kan hitta den? Aaah, kommer ihåg den också som fan minns att jag hade den på mina favoriter i säkert flera år, men nu verkar den vara borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Felix och Fenix, god damn it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Letar febrilt efter introt till Olle Ek men jag hittar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Hagelbäcks matrast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 (redigerad) BUMP Oj, vad knepigt att den här tråden är från 2006, jag hade kunnat svära på att den skapades för kanske ett eller två år sedan! Eller så blandar jag ihop den med någon annan som jag inte kan hitta... Nåväl, idag fick jag av någon konstig anledning "Svingelskogen" på hjärnan och har inte kunnat släppa hur awesome det var. Var det fler än jag som lyssnade på det som små? Det var alltså ljudkassettband med berättelser och sånger på. Smartur Räv var ju bara helt underbar. Redigerad 30 januari, 2010 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Hagelbäcks matrast JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Som jag har funderat på det programmet! Hade aldrig trott att det skulle finnas på youtube. Åh, herregud vilka flashbacks. Riktigt kul att det var just det avsnittet du postade med, för det är det (främst den sjukt skumma riddarlåten) som jag kommer ihåg bäst. Brukar sjunga på den ibland. Tycker dock att den här tråden snor lite för mycket material från TV-nostalgitråden, glöm inte bort den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 BUMP Oj, vad knepigt att den här tråden är från 2010, jag hade kunnat svära på att den skapades för kanske ett eller två år sedan! Eller så blandar jag ihop den med någon annan som jag inte kan hitta... Den är ju ifrån 2006.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Den är ju ifrån 2006.. Skrev fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2010 Klassiker. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts