Frenzy Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Det jag minns mest är väl en full fader men självklart minns jag massa andra bra grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Det jag minns mest är väl en full fader Tråkigt att behöva ha ett sådant minne :'( . För övrigt, vad betyder egentligen ordet nostalgi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Tråkigt att behöva ha ett sådant minne :'( . Inget att gnälla över precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 23 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Tråkigt att behöva ha ett sådant minne :'( . För övrigt, vad betyder egentligen ordet nostalgi? http://sv.wikipedia.org/wiki/Nostalgi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 (redigerad) --- I den här tråden postar vi nostalgiska klipp m.m. Vill ni diskutera barndomsminnen etc mer allmänt finns trådar för det i MFG. /U Redigerad 11 februari, 2010 av Umberto 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Nostalgitråden, please. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 (redigerad) Denna minns säkert inte 90% av er. Men den är gammal. Mitt favoritprogram =) Hittade dessa med: http://www.youtube.com/watch?v=MnNJtB-eDyE Denna kommer nog ingen förutom jag ihåg! Redigerad 19 november, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Denna minns säkert inte 90% av er. Men den är gammal. Mitt favoritprogram =) Trasdockorna var mitt favoritprogram också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Denna minns säkert inte 90% av er. Men den är gammal. Mitt favoritprogram =) Denna kommer nog ingen förutom jag ihåg! Haha, snarare tippar jag på att långt över 90% minns trasdockorna! De flesta här är inte så unga som du tror Jag minns även He-man väldigt starkt och har svårt att tro att inte fler gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 (redigerad) Björnes Magasin. ALFONS ÅBERG! Redigerad 20 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 (redigerad) Björnes Magasin. ALFONS ÅBERG! Haha *Alfons! <3 Jag identifierade mig alltid med honom. När jag var liten alltså. *(hallick på DK) Redigerad 20 november, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Denna minns säkert inte 90% av er. Men den är gammal. Mitt favoritprogram =) Hittade dessa med: De 3 första är gamla klassiker Antar att folk också kommer ihåg: Richie Rich Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=CMwxqeqVTFk Åh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Denna minns säkert inte 90% av er. Men den är gammal. Mitt favoritprogram =) Denna kommer nog ingen förutom jag ihåg! Trasdockorna var ju en klassiker.. som jag alltid zappade bort när det började. Jävla hjärntvätt He-man is the shit! Anslagstavlan Åh Det där var minnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 (redigerad) ZH68UOHXAQ Åh! Men TV4? Det är väl inte rätt? Så vitt jag kommer ihåg så gick det väl alltid på SVT1? Och anslagstavlan såg jag aldrig på, men kommer väl ihåg introt och tyckte alltid att det var nice. Vad var det egentligen för program? Edit: Wtf? Fanns tydligen "disneytimmen" som var TV4s motsvarighet till "disneydags"... Konstigt enligt mig då det är det han laddat upp som introt för "disneytimmen" som det som gick på svt, men ändå står det disneytimmen i slutet. Och introt för disneydags är väldigt likt men med en annan låt och en del andra och liknande klipp. WTF? Är det så att disneytimmen gick på TV4 innan jag föddes (91), och efter de slutade sändas på fyran så fick svt introt från disneytimmen fast med disneydags-logon i slutet? ...och edit innan jag postat: Yes, måste vara någonting sådant. (1:21->) Redigerad 20 november, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Åh! Men TV4? Det är väl inte rätt? Så vitt jag kommer ihåg så gick det väl alltid på SVT1? Och anslagstavlan såg jag aldrig på, men kommer väl ihåg introt och tyckte alltid att det var nice. Vad var det egentligen för program? Seriöst, den där jävla videon fick mig nästan att gråta och jag vet inte varför. Det kändes bara som om jag var sju år igen och satt framför tv:n och inte hade någonting i hela världen att oroa mig över. Kommer dock inte ihåg vilken kanal den gick på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Seriöst, den där jävla videon fick mig nästan att gråta och jag vet inte varför. Det kändes bara som om jag var sju år igen och satt framför tv:n och inte hade någonting i hela världen att oroa mig över. Kommer dock inte ihåg vilken kanal den gick på. Eller hur. Det var så jävla bra. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Denna minns säkert inte 90% av er. Men den är gammal. Mitt favoritprogram =) oh the memories Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts