Henkibojj Skrivet 25 januari, 2023 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2023 en timme sedan, Kebab skrev: Öh, Siana! Du fattar inte vad du just har startat! Weener_50_Cnt_-_Dissen_till_Siana.mp3 2002-uttrycket "OOOOOO dä där skullen'te ja tåååalaaa" kom plötsligt upp i mitt huvud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 januari, 2023 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2023 2023-01-17 at 02:09, Jacker skrev: Hittade denna inspelning när jag grävde i arkiven. Skapat av @Weener (om du fortfarande finnes här) på MSN-tiden. Daterat 2008-04-18. Fortfarande rolig! 😁 GTAFM.mp3 HAHAHAHAHA! Helvete vilket damp-barn. Men guld! Kul att forumet lever! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 januari, 2023 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2023 2023-01-25 at 21:41, Kebab skrev: Öh, Siana! Du fattar inte vad du just har startat! Weener_50_Cnt_-_Dissen_till_Siana.mp3 Men herregud vilken nostalgi. Jag har ju hur mycket material från GTAsajten som helst, ska börja gräva och posta här! Kul! 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 30 januari, 2023 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2023 19 timmar sedan, Weener skrev: Men herregud vilken nostalgi. Jag har ju hur mycket material från GTAsajten som helst, ska börja gräva och posta här! Kul! Förvånansvärt många länkar i Trubadur-tråden fungerar fortfarande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 4 augusti, 2023 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2023 Tänk ändå, i nästan tjugo års tid har jag snurrat runt på alla möjliga sorters forum i världen och även revolutionerat några av dem, men ett som jag ger alldeles för lite cred är ändå gtasajten som var det första forumet jag reggade mig på (och ja jag har varit medlem här längre än vad som anges i min profil men kan inte komma in på min gamla användare för att göra en lång historia kort) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 augusti, 2023 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2023 20 timmar sedan, knurra skrev: Tänk ändå, i nästan tjugo års tid har jag snurrat runt på alla möjliga sorters forum i världen och även revolutionerat några av dem, men ett som jag ger alldeles för lite cred är ändå gtasajten som var det första forumet jag reggade mig på (och ja jag har varit medlem här längre än vad som anges i min profil men kan inte komma in på min gamla användare för att göra en lång historia kort) Det kanske man kan göra något åt. Vilken användare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2023 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2023 2023-08-04 at 22:07, knurra skrev: Tänk ändå, i nästan tjugo års tid har jag snurrat runt på alla möjliga sorters forum i världen och även revolutionerat några av dem, men ett som jag ger alldeles för lite cred är ändå gtasajten som var det första forumet jag reggade mig på (och ja jag har varit medlem här längre än vad som anges i min profil men kan inte komma in på min gamla användare för att göra en lång historia kort) Rabarben, är det du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 8 augusti, 2023 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2023 2023-08-06 at 23:18, Kebab skrev: Rabarben, är det du? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 augusti, 2023 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2023 2023-08-08 at 18:30, knurra skrev: Nej Låt mig gissa, var det "knulla"? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 augusti, 2023 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2023 2023-08-04 at 22:07, knurra skrev: Tänk ändå, i nästan tjugo års tid har jag snurrat runt på alla möjliga sorters forum i världen och även revolutionerat några av dem, men ett som jag ger alldeles för lite cred är ändå gtasajten som var det första forumet jag reggade mig på (och ja jag har varit medlem här längre än vad som anges i min profil men kan inte komma in på min gamla användare för att göra en lång historia kort) GTAsajten äger. La Rivoluzione è come il Vento. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 12 augusti, 2023 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2023 Kul ändå att det finns en tillstymmelse av aktivitet på det här forumet, vore ju nice om man kunde få tillbaks lite gamla rävar hit, ta hit nytt folk och återfå våra glansdagar i en ny skepnad 👍 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 augusti, 2023 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2023 20 timmar sedan, knurra skrev: Kul ändå att det finns en tillstymmelse av aktivitet på det här forumet, vore ju nice om man kunde få tillbaks lite gamla rävar hit, ta hit nytt folk och återfå våra glansdagar i en ny skepnad 👍 Jag är så på!! Precis som med "Toaletten pyser! Hjälp!" - i folkmun "toalettfixartråden!" - kommer jag skapa nya trådar för exakt allt jag undrar, istället för att googla. I första hand för att tvinga fram lite aktivitet. Något borde det väl resultera i. 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 13 augusti, 2023 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2023 2 timmar sedan, okka skrev: Jag är så på!! Precis som med "Toaletten pyser! Hjälp!" - i folkmun "toalettfixartråden!" - kommer jag skapa nya trådar för exakt allt jag undrar, istället för att googla. I första hand för att tvinga fram lite aktivitet. Något borde det väl resultera i. Ja! Som man gjorde på den gamla goda tiden när google fortfarande fick konkurrens från altavista och yahoo! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 december, 2023 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2023 Till guzzar jag hjärtekrossat 💔 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts