Kebab Skrivet 27 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2013 Tror att en bilmatta postades tidigare i tråden, men fann nyss en bild av exakt en sådan som jag hade. Damn! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2013 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2013 (redigerad) http://farm6.staticflickr.com/5122/5346825355_37fbb760d9_z.jpg Boyyyaaa!!! Hade exakt en sådan, in i minsta färgfläck. Jag älskade de mekaniska detaljerna, hissen för bilarna var fantastisk. Visst kunde man skruva tills bilen tippades ut av sig självt? EDIT: 10 000 inlägg! Redigerad 5 december, 2013 av Henkibojj 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2013 Visst kunde man skruva tills bilen tippades ut av sig självt? Japp!!!!!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 Slog mig nu att jag (och alla andra) brukade vika in mudden på tröjan... Helt otroligt fult alltså, det måste jag minnas till någon gång då jag ska vara utklädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 Japp!!!!!! Kom på nu dessutom att om man skruvade den tillräckligt långt ner så fälldes stoppskylten upp! Slog mig nu att jag (och alla andra) brukade vika in mudden på tröjan... Helt otroligt fult alltså, det måste jag minnas till någon gång då jag ska vara utklädd. http://sv.wikipedia.org/wiki/Mudd ... ? Aldrig hört talas om, hur gamla var ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 Kom på nu dessutom att om man skruvade den tillräckligt långt ner så fälldes stoppskylten upp! http://sv.wikipedia.org/wiki/Mudd ... ? Aldrig hört talas om, hur gamla var ni då? Japp, den där nere. Kom att tänka på det när jag såg den här killen (hade något att göra med Lundakarnevalen, vet inte riktigt vad som försiggår i bilden). Hade så på låg- och mellanstadiet tror jag. En sådan där grej som helt och hållet hade försvunnit ur min värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 Jag har aldrig sett någon som vikt in mudden. Visste inte att det hette mudd heller. Nu har jag lärt mig något idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 Slog mig nu att jag (och alla andra) brukade vika in mudden på tröjan... Helt otroligt fult alltså, det måste jag minnas till någon gång då jag ska vara utklädd. Det var kanske bara en Östgötsk grej. Jag vill minnas att jag testade en gång men det var ju obekvämt att ha det så så jag vek ut mudden igen och testade aldrig mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2014 Fantastiskt kul att flera andra också hade detta garage i sin barndom. Jag trodde nästan att det bara var jag. Fast mitt hade lite andra färger, sannolikt en äldre variant av samma garage. Jag har kvar det hos mina föräldrar (dock sönderlekt med alla bilar, gubbar och andra lösa delar bortslarvade). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2014 Nån som minns nollans forum (n0f), som Skribb startade en gång i tiden efter han blev bannad här? Minns att vi hade jävligt kul där borta och att det fanns så sjukt många nya smilisar. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2014 När var senaste gången ni hörde en ton ifrån telefonen innan ni slog ert nummer? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2014 När var senaste gången ni hörde en ton ifrån telefonen innan ni slog ert nummer? Fan, nu när du säger det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2014 När var senaste gången ni hörde en ton ifrån telefonen innan ni slog ert nummer? Imorgon kan jag svara: "För fem veckor sedan." På söndag kan jag svara: "Alldeles nyss." Eller om det är senare på kvällen: "För några timmar sedan." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2014 Fan, nu när du säger det... Läste en kommentar på reddit ifrån en kille som fick förklara för sin son varför det hördes en ton ifrån betaltelefonen på flygplatsen. Hans son hade aldrig hört det tidigare. Imorgon kan jag svara: "För fem veckor sedan." På söndag kan jag svara: "Alldeles nyss." Eller om det är senare på kvällen: "För några timmar sedan." Tuffing där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2014 Tuffing där! Nej, men vi har en... Ehm.. Stationär? Telefon på jobbet. Så jag har aldrig riktigt kommit ifrån signalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2014 Är fräck nog och snor rubriken rakt av från Reddit: "Dat smell". 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2014 Är fräck nog och snor rubriken rakt av från Reddit: "Dat smell". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2014 061126 - Never Forget 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts