Eudoros Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Powerrangers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Nej... men det är det forumet behöver nu. Jo, egentligen .. Men hur många kan vara med och dela sina minnen eftersom det är så många som lämnat forumet för att det blivit så dålig stämning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Powerrangers! It's still out there... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Mysteriet på Greveholm. Tänk att det redan gått tio år sen det gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Alla roliga stunder från dagis; Från att jag sprang runt och drog ner byxorna på tjejer, till att min kompis blåste ut födelsedagsljusen åt mig för att jag tog för lång tid på mig. Min mormors hundar, sommaren hos min farmor med pappa och min bror... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Alla gamla vänner.. det minns jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Den där vintern 1995 när det var så jävla mycket snö! När jag skulle försöka ta mig in så fastnade min ena stövel i en snöhög, varpå jag tappade den. När jag kom in fick jag varm O'boy, raggsockor och titta på "Kurt Olssons julkalender" Sen har vi ju alla underbara barnprogram: Turtles, Mumin, Power Rangers (jag var den gula!), Widget, Barbapapa... Och M.A Numminen! För övrigt: don't get me started on barndomsminnen... Har så jävla många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Nej men... :'( Bugg tuggumi... och det som simpa skrev. Exakt det! Exakt ? Friheten, SEGA, Psone, en pappa man inte ser så ofta, barnprogram och lego ? Häftigt i såna fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Kom just och tänkta på den där rymdsnubben ALF, och MacGyver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 DAGIS!1!!11!1!11!1!!11! Vi byggde ett högt torn upp till taket med stora träklossar, så fick vi inte gå in där om vi inte hade hjälm aaah, dagis NES har man många sköna minnen med också... när man satt uppe hela nätterna när man var typ 4 år och spela nåt av Super Mario spelen med hela familjen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 NES har man många sköna minnen med också... när man satt uppe hela nätterna när man var typ 4 år och spela nåt av Super Mario spelen med hela familjen :D Troligt, jag skulle vilja se en 4åring som vaknade typ kl. 7-8 och är uppe hela natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Julafton hos farmor och farfar när man var 5år och rätt så många var där...ahh vad lycklig man var när man öppna paketen och fick Lego. Sen lekte ja och min farbror med det tills ja och hunden Chess somnade under soffbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Mysteriet på Greveholm. Tänk att det redan gått tio år sen det gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Alla gamla vänner.. det minns jag Ord på den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Julaftonen när man var barn... *dreaming away* Alla julklappar, Julkalandern,julgranen, julpysslet, jultomten (som jag trodde var en riktig tomte), Julkalandrena man hängde upp på väggen med glitter på och my little pony-chokladkalendern :'( Trolltyg i tomteskogen, Arne Weise och Kalle Anka. Men framförallt SNÖN vid juletiden, och Ice planet (LEGOt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) pony-chokladkalendern Aaaa... Härliga minnen, kommer ihåg när jag snodde min lille-brors och min lille systers chokladkalendrar när dom låg och sov. Dom var uppätna innan dom hann reagera. Redigerad 19 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Minns ni inte dom där telefonsladds-skruvade skosnörena? Haha.. Det tog jättelång tid innan jag kunde knyta skorna ordentligt, så jag fick ha sådana på fotbollsskorna i knattefotbollen. Gissa om jag såg löjlig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Aaaa... Härliga minnen, kommer ihåg när jag åt upp dom när låg och sov. Dom var uppätna innan dom hann reagera. Kannibal ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Kannibal ? Självklart, tog dom och lämnade chokladkalendrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Sen har vi ju alla underbara barnprogram: Turtles, Mumin, Power Rangers (jag var den gula!), Widget, Barbapapa... Och M.A Numminen! Trini? Själv brukade jag vara Pink ranger, Kimberly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts