Lajnux Skrivet 22 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2012 Heart of Darkness! Hade fullkomligt glömt bort det här spelet tills nyligen när jag trillade över det av en slump. Spenderade åtskilliga timmar i det här underbara spelet i mina yngre dagar. Ah, the good ol' days. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2012 Heart of Darkness! Hade fullkomligt glömt bort det här spelet tills nyligen när jag trillade över det av en slump. Spenderade åtskilliga timmar i det här underbara spelet i mina yngre dagar. Ah, the good ol' days. ååååååhhhh just det. jag var både för dålig/och för rädd för att spela det när det tog sig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2012 Förstår inte hur jag kunde tycka om det här programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 (redigerad) Den här får mig att nostalgia så himla hårt Åhh vad jag saknar spelet! Redigerad 30 oktober, 2012 av ZcruweN 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 Det här är bra grejer! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2012 Det här är bra grejer! Haha! Den där låten tillsammans med Nöjd, tror jag den hette, var mina två favoritlåtar med dessa herrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2012 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2012 (redigerad) edit: Såg att http://www.apelsin.nu/ fortfarande är up and running. Så mycket nostalgi på en och samma sida. Redigerad 15 december, 2012 av P-C 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2012 http://www.youtube.c...h?v=ZGG47qrk9hw Hahaha... får mig att komma ihåg en sak: När det där gick på TV introducerade alltid det som "Och här är något för de lite äldre barnen..", därefter klipper de till ett skelett. Jag och mina syskon trodde att det var något jätteläskigt program som vi var för unga för, och vi stängde alltid av. Det höll på i flera månader vad jag kan minnas. Sedan sade vår granne vid något tillfälle "jag har sett det på Hjärnkontoret!" och vi var alla jätteimpade av att han vågade se så läskiga program... sedan förklarade han vad det egentligen var. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2013 Snubblade nyss över Pokémons första theme-song. Sjukt att man 15 år senare fortfarande kan hela låten. OH THE FEELS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 Snubblade nyss över Pokémons första theme-song. Sjukt att man 15 år senare fortfarande kan hela låten. OH THE FEELS Va, kollade du inte på svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 Va, kollade du inte på svenska? Jo, absolut. Däremot tycker jag att den svenska versionen av låten är skit i jämförelse det den engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2013 Jo, absolut. Däremot tycker jag att den svenska versionen av låten är skit i jämförelse det den engelska. NO U Jag kan förresten också hela texten, men det måste vara tack vare Smosh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2013 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2013 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2013 En cell-sam historia. Haha, åh det där brukade ju gå på Sommarlovsmorgon på TV under 1990-talet. Det var tider det, innan man lärde sig att sova bort förmiddagarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2013 http://i.imgur.com/n1zA4MF.jpg Det där hade totalt försvunnit ur mitt medvetande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts