Sniper Skrivet 31 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2011 FotbollsVM -98!! Haft svaga minnen av den här låten sedan dess utan att veta vilken det var... så hörde jag den på internetradio idag och hittade den! Lycka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2012 Reddit misslyckas aldrig med att leverera nostalgia! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2012 OMFGOFGMINGOIWNPEGONWEG!!!!!!!!!! Hittade en sådan i vårat garage ungefär en vecka efter att du postat bilden (w00t) (jag hittade inte den, någon hade tagit ner den från viden, typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2012 Reddit misslyckas aldrig med att leverera nostalgia! O-M-F-G. Jag har levt en halv livstid i den där staden, det är ett tufft ställe att växa upp på dock. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2012 O-M-F-G. Jag har levt en halv livstid i den där staden, det är ett tufft ställe att växa upp på dock. Haha ja, statistiken på antalet dödliga krascher/antal bilturer måste vara bra nära 1. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2012 Reddit misslyckas aldrig med att leverera nostalgia! Det var jobbigt när det låg en kamouflerad lego någonstans på mattan så trampade man på den och började gråta. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2012 Reddit misslyckas aldrig med att leverera nostalgia! http://i.imgur.com/DvuOg.jpg Mina föräldrar har berättat om när jag var liten att vi hade en bilmatta och den lekte jag på med bilar och en gång kröp en mus omkring under den och jag stampade ihjäl musen. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2012 (redigerad) Mina föräldrar har berättat om när jag var liten att vi hade en bilmatta och den lekte jag på med bilar och en gång kröp en mus omkring under den och jag stampade ihjäl musen. Den musen var ju din carpet! Oh... ok then. Car + Pet = Carpet. Carpet = Matta Redigerad 24 januari, 2012 av Renard 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Har vi diskuterat musiksaga än? DRRRRIIING! http://www.youtube.com/watch?v=X6VTK8ns2dU&feature=related 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2012 Har vi diskuterat musiksaga än? DRRRRIIING! http://www.youtube.com/watch?v=X6VTK8ns2dU&feature=related Shit hade asmånga sånna där band och böcker som liten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2012 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2012 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2012 (redigerad) Fan va de där skräpar ner när de blir gamla. Gummit torkar och småbitar sprutar åt alla håll. Men ändå roliga att jonglera med! Redigerad 30 januari, 2012 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2012 Fan va de där skräpar ner när de blir gamla. Gummit torkar och småbitar sprutar åt alla håll. Men ändå roliga att jonglera med! Tips: förvara dem i kylskåpet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2012 Bild Påminde mig på något sätt om en annan leksak: Det var tack vare en sådan här jävel jag bröt armen. Nostalgi! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2012 Påminde mig på något sätt om en annan leksak: Det var tack vare en sådan här jävel jag bröt armen. Nostalgi! Spill bönorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=tPee-Lh92P0 http://www.youtube.com/watch?v=p0jMor7UEtU 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2012 Spill bönorna! Smätte iväg en stor sådan ifrån en Volvo V70 vid typ 6 års ålder, jag och en kompis klättrade upp på taket och satte den där, och därefter placerade vi den på den utfällda bakluckan. När jag skulle plocka loppan (eller vad det nu var de kallades) så fälldes bagageluckan igen och båda trillade framstupa. Ingen hård smäll, men jag landade väldigt fel. Benpipor stack ut lite där de kände för det. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts