RavenE Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Åh jäklar, Kannan hade jag totalt glömt! Det såg jag på varje gång det gick på tv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 Tipsar även om att hela Mysteriet på Greveholm finns att beskåda i bra kvalite på youtube. Det tipset tackar jag för! Ska lätt följas varje dag fram tills julafton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 Kannan! Hade totalt glömt bort den serien. Tack för den Qouad! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 Kannan! Hade totalt glömt bort den serien. Tack för den Qouad! P-C* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=-TiqfP9Ps-4http://www.youtube.com/watch?v=dFbJOpqelOs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 bästa scenen från smala sussie. Passar nog här istället. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2011 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2011 Jag minns min mors bröst. Och jag minns synden. I övrigt är det mest ett mörker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2011 (redigerad) BUMP Oj, vad knepigt att den här tråden är från 2006, jag hade kunnat svära på att den skapades för kanske ett eller två år sedan! Eller så blandar jag ihop den med någon annan som jag inte kan hitta... Nåväl, idag fick jag av någon konstig anledning "Svingelskogen" på hjärnan och har inte kunnat släppa hur awesome det var. Var det fler än jag som lyssnade på det som små? Det var alltså ljudkassettband med berättelser och sånger på. Smartur Räv var ju bara helt underbar. Jag lyssnade också på Svingelskogen! Brukade även agera till banden tillsammans med mina syskon, självklart spelade jag Smartur Räv. I lågstadiet gjorde vi även en Svingelskogen-teater, då spelade jag älgen. Edit: Åååh! Redigerad 20 mars, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2011 Ryser i hela kroppen när jag ser videon! Låtarna är faktiskt riktigt sköna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2011 3w2fi_f5OLY http://thatguywiththeglasses.com/videolinks/thatguywiththeglasses/nostalgia-critic/3061-super-mario-brothers-super-show Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Stickdeath! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2011 (redigerad) GTAsajten som det såg ut 2007 Det här är nostalgi Redigerad 16 april, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2011 Stickdeath! Åh, minns jag att satt och kollade på videorna från den hemsidan för en massa år sedan. Nostalgi prime! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 Åh, minnen. Och mycket bättre på engelska. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2011 Jag kollade igenom min lista med steamspel och fick den fetaste nostalgikicken på månader. Hurvida Vice City är det bästa spelet i GTA-serien eller ej går väl att diskutera (fast det är bäst) men vilket av spelen som har bäst intro? Ingen konkurrens. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2011 Om den inte har varit uppe än: http://www.youtube.com/watch?v=q8t5uYgbLZU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts