sobe Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Turtles, såklart. Och Lego Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Turtles, såklart. Och Lego Turtels, Lego och massa andra små leksaks gubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Lego ja har kvar alla modeler ja har byggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Forumets gamla glada tid, utan dessa ungar som kommer och förstör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Kvalitativa barnprogram à la Ducktales, Räddningspatrullen, Turtles, Bumbibjörnarna, Luftens hjältar, Denver, Björnes magasin m.fl. They sure don't make 'em like they used to... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Forumets gamla glada tid, utan dessa ungar som kommer och förstör.. Du låter som om du pratar om 60-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Du låter som om du pratar om 60-talet. Det är som att prata om 60-talet. Händer mycket på bara 4 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 My little pony! Dino riders! SEGA (konsollen)!Och lördagsgodis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Och lördagsgodis. Ord på den. När jag tänker på min barndom tänker jag, kunna göra exakt vad man vill utan att skämmas för det, kunne leka exakt vad man ville och hur man ville, allt var så fritt och bekymmerslöst när man var liten, jag saknar det, det gör jag verkligen, nästan ibland så man önskar att man kunde göra en tidsresa bakåt och börja om. Men om vi ska tänka materiella ting, vårat gamla SEGA, (ord på dig igen the_go igentligen ^^), mitt psone, och mitt första spel toca touring car championship, fan vad jag lirade det, och utmanade pappa, och så tävlade vi mot varandra, miss the old times, nu ser man honom nästan aldrig längre . Barnprogrammen, älskade morgonprogrammen och var jämt vaken tills de började. Lego, byggde nästan jämt med lego, hade massor av lego saker man byggt som prydnader, kommer ihåg när jag och en barndomskompis och hans storebror gjorde en hel stad av legohus, lite mer verklighetsliknande, inte bara en fyrkant. Och så lekte vi med det . Well , mer kommer när man orkar tänka klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Minns ni inte dom där telefonsladds-skruvade skosnörena? Haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Forumets gamla glada tid, utan dessa ungar som kommer och förstör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Denver, the last dinosaur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Minns ni inte dom där telefonsladds-skruvade skosnörena? Haha.. Haha jo de va roliga De flesta minnena jag har är från skogen, ställen "vi" cyklade och byggde kojor osv på . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Så det ni minns mest ifrån er barndom är hur ni satt på ett forum? Själv minns jag knivslagsmål mellan far och mor, och hur min mamma inte behandlade mina systrar särskilt väl. Trevliga barnminnen är det snålt med. Men hon har väl bättrat sig lite. Redigerad 17 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Så det ni minns mest ifrån er barndom är hur ni satt på ett forum? Själv minns jag knivslagsmål mellan far och mor, och hur min mamma inte behandlade mina systrar särskilt väl. Trevliga barnminnen är det snålt med. Men hon har väl bättrat sig lite. Nej men... :'( Bugg tuggumi... och det som simpa skrev. Exakt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Så det ni minns mest ifrån er barndom är hur ni satt på ett forum? Själv minns jag knivslagsmål mellan far och mor, och hur min mamma inte behandlade mina systrar särskilt väl. Trevliga barnminnen är det snålt med. Men hon har väl bättrat sig lite. Usch, tufft det där.. Kommer ihåg när vi inte fick titta på Power Rangers, för att det var för våldsamt. Trots det så hade man ju alla karaktärer som leksaksfigurer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Det är som att prata om 60-talet. Händer mycket på bara 4 år. Ord på det.. Det kära kamrater, var tider. När vi inte var mer än en handfull skara trevliga killar som diskuterade livets mening och Grand Theft Autos alla möjligheter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Ord på det.. Det kära kamrater, var tider. När vi inte var mer än en handfull skara trevliga killar som diskuterade livets mening och Grand Theft Autos alla möjligheter.. Kan inte någon med skrivandets under bara konsts skriva en "Harmonitråd" a la siana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Kan inte någon med skrivandets under bara konsts skriva en "Harmonitråd" a la siana? Blev det lite för mycket för dig ? Känns kanske tråkigt att inte kunna dela våra glada minnen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Blev det lite för mycket för dig ? Känns kanske tråkigt att inte kunna dela våra glada minnen ? Nej... men det är det forumet behöver nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts