sobe Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Ja, snart släpps det. Uppföljaren till det underbart roliga UT2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 UT2k7 kommer bli kul. Men inte alls lika kul som UT2k4, varför? Jo för att det som jag har hört så är styr system helt annorlunda. Och så är det ju det att man behöver en über bra dator eller ett ps3. Och jag tycker personligen att ps3 kan krypa upp i ägaren av sonys röv. Och en über bra dator, jo visst... om du betalar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) UT2k7 kommer bli kul. Men inte alls lika kul som UT2k4, varför? Jo för att det som jag har hört så är styr system helt annorlunda. Och så är det ju det att man behöver en über bra dator eller ett ps3. Och jag tycker personligen att ps3 kan krypa upp i ägaren av sonys röv. Och en über bra dator, jo visst... om du betalar... Kan nog behöves en väldig bra dator för det men jag skulle vilja köra det på högsta Edit:Stavfel Redigerad 17 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Sony har sagt att det kommer funka att spela på PS3 med mus och tangentbord. Och PS3 kostar inte så mycket i jämförelse med en "über-dator". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Sony har sagt att det kommer funka att spela på PS3 med mus och tangentbord. Och PS3 kostar inte så mycket i jämförelse med en "über-dator". Så, ps3 ska bli en dator.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Sony har sagt att det kommer funka att spela på PS3 med mus och tangentbord. Och PS3 kostar inte så mycket i jämförelse med en "über-dator". Så vill jag ha det, PS av något slag och mus och tangentbord, jag har 23k så mitt nästa köp är inte helt omöjligt på att bli Ps3+Tangentbord och mus. Måhända att jag köper UT2k7 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Sony har sagt att det kommer funka att spela på PS3 med mus och tangentbord. Och PS3 kostar inte så mycket i jämförelse med en "über-dator". Wiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts