Jump to content

Unreal Tournament 2007

sobe
 Share

Recommended Posts

UT2k7 kommer bli kul. Men inte alls lika kul som UT2k4, varför? Jo för att det som jag har hört så är styr system helt annorlunda. Och så är det ju det att man behöver en über bra dator eller ett ps3. Och jag tycker personligen att ps3 kan krypa upp i ägaren av sonys röv. Och en über bra dator, jo visst... om du betalar...

:o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

UT2k7 kommer bli kul. Men inte alls lika kul som UT2k4, varför? Jo för att det som jag har hört så är styr system helt annorlunda. Och så är det ju det att man behöver en über bra dator eller ett ps3. Och jag tycker personligen att ps3 kan krypa upp i ägaren av sonys röv. Och en über bra dator, jo visst... om du betalar...

;)

Kan nog behöves en väldig bra dator för det :o

men jag skulle vilja köra det på högsta :)

Edit:Stavfel

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sony har sagt att det kommer funka att spela på PS3 med mus och tangentbord. Och PS3 kostar inte så mycket i jämförelse med en "über-dator".

Så vill jag ha det, PS av något slag och mus och tangentbord, jag har 23k så mitt nästa köp är inte helt omöjligt på att bli Ps3+Tangentbord och mus.

Måhända att jag köper UT2k7 då :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor