r4ll3 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Hej jag är på uppdraget när madd dogg håller på att ta självmord. Jag hinner typ inte göra nånting innan han hoppar nån som vet hur jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Ställa bilen under han så han inte dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r4ll3 Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Ställa bilen under han så han inte dör. Men man hinner inte han hoppar ner direkt när det står att man ska hämta bilen med hö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Låter ju trevligt. Ladda upp din save så kanske nån hjälper dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Hej jag är på uppdraget när madd dogg håller på att ta självmord. Jag hinner typ inte göra nånting innan han hoppar nån som vet hur jag ska göra? Fan jag har varit med om samma sak...Han Hoppa typ mitt ifilmen när man såg honom sen dog han...Jag fick Köra om från hela början...ajag vet det är tråkigt att behöva göra det annars kommer du ingenstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 En känd bugg. Det betyder att din savefile är koruppt, bara att börja om från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r4ll3 Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 En känd bugg. Det betyder att din savefile är koruppt, bara att börja om från början Ok då vetja kan ju varit för att jag bytte san andreas och jag hadde kvar GTA San Andreas User Files från det andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts