Jacker Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=14774 Nu kanske man kan spela lite över Hamachi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Om du har det varför ska du då spela över hamachi? det är ju gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Enklare att spela ostört tillsammans då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Enklare att spela ostört tillsammans då. Man kan ha password Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Mjo, men det blir jobbigt som satan om man aldrig hittar serverfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Mjo, men det blir jobbigt som satan om man aldrig hittar serverfan. Jo, det är sant.. men man kan connecta via ip hehe, nä men visst, det är lättare med hamachi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Långsam dl ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Wiii! Nån som vill köra typ nu? EDIT: Nej förresten, inte nu. Redigerad 18 augusti, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Wiii! Nån som vill köra typ nu? EDIT: Nej förresten, inte nu. Är det inte bara du som är inne vid 07 tiden på morgonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Har 10 CD-Keys nu. Torrenten går segt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Jahapp,laddar ner (Kommer antagligen ta ett tag) Återkommer. Mikolan vad ska du med dom till?(dom 10 cdkeysarna) Redigerad 18 augusti, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Tanka från fz.se Tog bara 40 min för mig att få ner det. http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/fear/...mbat_en_107.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jeez! 500 Kb/S Tack för länken!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jahapp,laddar ner (Kommer antagligen ta ett tag) Återkommer. Mikolan vad ska du med dom till?(dom 10 cdkeysarna) Man vet aldrig, kan vara bra att ha =P om man blir bannad kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Om du har fått en del cdkeysar skulle du kanske kunna hjälpa mig..Vad fan är en valid email adress??? (Duger inte hotmail?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Om du har fått en del cdkeysar skulle du kanske kunna hjälpa mig..Vad fan är en valid email adress??? (Duger inte hotmail?) En giltig email adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Lustikurre där!..Men vad ska man ha för email adress egentligen? Men vafan det går inte med hotmail adress..? Tja, (Långt uttalande) har iallafall spelet snart även om det inte går att spela och medans det håller på ladda ner dom sista procenten går jag och bajsar en 25 minuter+:are. Redigerad 18 augusti, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Lustikurre där!..Men vad ska man ha för email adress egentligen? Men vafan det går inte med hotmail adress..? Tja, (Långt uttalande) har iallafall spelet snart även om det inte går att spela och medans det håller på ladda ner dom sista procenten går jag och bajsar en 25 minuter+:are. Jo, det går med hotmail adress. Du behöver bara en e-mail som du kan kolla dina mail på, eftersom de skickar cd keyn till din mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Det går inte med min hotmailadress iaf :S Får väl använda en annan då.* NEHE? Inte ens den funkar ju? BILD: http://img226.imageshack.us/img226/7375/validemailuj4.th.jpg EDIT:Har spelet nu då iallafall. Redigerad 18 augusti, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 GMail funkar, ge mig e-mail adressen så skickar jag en invite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts