Ice Cube Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Kommer det till ps2? Yes box. Släpps till: PC, 360, Xbox och PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Ska lätt köpa detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Fattar varför dom inte har svenska tillgänglit på sidan när det är ett svenskt spelbolag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Får se om jag köper det här spelet. Än vet jag för lite om det. Har lärt mig att screenshots kan vara förädande och att spelupplevelsen kan vara helt annorlunda än förväntat. TCNY hade också fina screens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Fattar varför dom inte har svenska tillgänglit på sidan när det är ett svenskt spelbolag 1. Avalanche Studios är inte ett spelbolag, expekt, eurobet är exempel på spelbolag. 2. Om du kollar på urlen så står det 'eidosinteractive.co.uk', alltså är det förmodligen utgivarna eidos som står för sidbygget och inte de svensktalande utvecklarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 1. Avalanche Studios är inte ett spelbolag, expekt, eurobet är exempel på spelbolag. 2. Om du kollar på urlen så står det 'eidosinteractive.co.uk', alltså är det förmodligen utgivarna eidos som står för sidbygget och inte de svensktalande utvecklarna. Jag tror att dom flesta vet att jag menade spelutvecklare, eller vad man nu säger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Just Cause Dev Diary Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Just Cause Dev Diary ps2 grafik eller 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 ps2 grafik eller 360? 360 och PC är jag säker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Just Cause Dev Diary Måste vara jävligt krävande... underbar graffe ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket om grafiken. Visst är det roligare att spela ett spel med bra grafik, men det viktigaste är endå kännslan. PS2 grafiken ser ju inte för djävlig ut. Det är ju tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Yes box. Släpps till: PC, 360, Xbox och PS2 Gissar att grafiken till ps2 kommer bli ungefär som grand turismo 4. Vilken håller xboxklass Men när kommer detta "underbara" spel ut? Wtf:Killen på filmen verkade bryta på svenska. Är spelet svenskt? Redigerad 19 augusti, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Wtf:Killen på filmen verkade bryta på svenska. Är spelet svenskt? Läs längre upp i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Ok så sverige är utvecklare Kul med ett halvsvensk gta-linknade spel. Kanske blir dags att lägga till ett nytt spel i gtaliknandespel-topicen. Redigerad 19 augusti, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Bilderna ifrån dev diary ser ju helt underbara ut! Men vad fasen var det som stog i vulkan kratern? Såg ut som nån sorts pagoda. Såg i en tidigare video att man kan åka mini ubåt. Fan vad kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Spelet verkar vara som gta och indiana jones Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Spelet verkar vara som gta och indiana jones Håller med! Lägg på Stuntman, James Bond och Mission impossible också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Ser jefligt buggigt ut. T.ex. på den där bilden där buskarna synns igenom röken http://media.ps2.ign.com/media/709/709565/img_3699576.html Annars ser det väl ganska vackert och härligt ut. Redigerad 19 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Ser jefligt buggigt ut. T.ex. på den där bilden där buskarna synns igenom röken http://media.ps2.ign.com/media/709/709565/img_3699576.html Annars ser det väl ganska vackert och härligt ut. Spelet är mkt större än San Andreas så det är klar att dom måste dra ner på grafiken. Men den ser ju iaf bättre ut än SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Spelet är mkt större än San Andreas så det är klar att dom måste dra ner på grafiken. Men den ser ju iaf bättre ut än SA. Varför måste man dra ner på grafiken för att spelet är större än SA? Redigerad 19 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts