Vice City 1 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Någon som har en karta över vart bussarna går i spelet? Har redan en över San Fierro men över Las Venturas skanar jag. ViceCityONE Redigerad 17 augusti, 2006 av Vice City 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytixXx Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Någon som har en karta över vart bussarna går i spelet? Har redan en över San Fierro men över Las Venturas skanar jag. ViceCityONE Sök .. Men vf ska du ha de föresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Testa och följ en och se vart den stannar och går... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Hmm.. Kan man sitta i bussarna? Utan att stjäla den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Hmm.. Kan man sitta i bussarna? Utan att stjäla den Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Bussarna I SA kan inte plocka upp personer vid hållplatserna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Nej. Varför skall man då behöva veta bussrutterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Varför skall man då behöva veta bussrutterna? Mm. Säg de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytixXx Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Han kanske vill leka buss gubbe XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 San Andreas har vad jag sett inga bussrutter. Du får spela GTA2 om du vill leka busschaffis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 San Andreas har vad jag sett inga bussrutter. Du får spela GTA2 om du vill leka busschaffis. Eller GTA: VC. Det går plocka upp folk vid hållplatserna i det. Man tjänar $5 per person tror jag det var. Men de kliver aldrig ur bussen, fast det rymms hur mycket folk som helst i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Man kan ju alltid recruita sju homies och köra runt med dem i en Coach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Man kan ju alltid recruita sju homies och köra runt med dem i en Coach. 8 är de väl ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 8 är de väl ? Nä... Jag är rätt så säker på att det är 7 jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jaha Var rätt länge sen ja spelade sa nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Jag trodde att det högsta antalet rekryterade gängmedlemmar man fick var 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Jag trodde att det högsta antalet rekryterade gängmedlemmar man fick var 6. Japp, stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Så... Var fick de 7 och 8 från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Aldrig att det är sex ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Så... Var fick de 7 och 8 från? Samma ställe som du fick sex ifrån. Btw, här har du en liten quote från första länken på google när man söker efter: GTA SA max homies Nätet Resultat 1 - 10 av ungefär 10 600 vid sökning efter GTA SA max homies. (0,28 sekunder) Tips: Sök endast efter svenska resultat. Du kan ställa in sökspråk i Inställningar GTA SA - Grand Theft Auto San AndreasGTA SA - Tips and Tricks. 2004, DEC, 15 I just finished the game, but with only 70% for the moment. Things:. - The max homies you can recruit is 7. ... www.onickz.com/games/gtasa/index.htm - 7k - Cachad - Liknande sidor Infact! Här har du en hel sida med lite olika tips! http://www.onickz.com/games/gtasa/index.htm Redigerad 21 augusti, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts