petx Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Hej någon som vill slåss genom musik där man pratar jätte snabbt jag är rätt bra själv då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Nejdetvilljaginte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
petx Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Nejdetvilljaginte. värt att svara då.. spammare! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 spammare! Haha säger han som skapar 3 trådar på några minuter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Hej petx nej jag vill inte slåss med dig jag tror den här tråden kommer bli låst hejdå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) *Slår petx med en gitarr* Redigerad 17 augusti, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 *Slår petx med en gitarr* Hur ska vi göra det här över internet petX? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Hur ska vi göra det här över internet petX? Cyberpunch! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Hehe, en kompis snackade nån gång om att hans brorsa battlade på internet, med text då. Verkar lite flum, men det var en seriös sida och en seriös tävling. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Hej någon som vill slåss genom musik där man pratar jätte snabbt jag är rätt bra själv då? Har inte lust att få huvudvärk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Hej någon som vill slåss genom musik där man pratar jätte snabbt jag är rätt bra själv då? Är ordet battla det du söker ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Vad pratar han om? Rap Battles eller är han bara dum i huvudet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 du tror du kan rimma men du kan inte rappa för alla dom keffa orden ja använder lär ja mig från min pappa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 du tror du kan rimma men du kan inte rappa för alla dom keffa orden ja använder lär ja mig från min pappa om du har lämnat forumet.. vad gör du då här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Hej någon som vill slåss genom musik där man pratar jätte snabbt jag är rätt bra själv då? En idé så att alla kan höra denna intressant strid: Skapa en ljudkonversation på MSN, spela in allt som hörs via "What U hear" med ett program som kanske ljudinspelare (eller bättre), distributera Redigerad 17 augusti, 2006 av Stora_tomtefar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 om du har lämnat forumet.. vad gör du då här? skriver en inlägg, själv då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
petx Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Hej här är jag igen jag undrar bara om någon har en mic till salu heheehhee :] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Då låser vi denna också. GTAsajten har aldrig varit, och kommer aldrig att bli en köp och sälj-marknad. Om du hade tänkt posta något mer i gtasajtens forum ber jag dig låta bli. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts