Jump to content

Spel som är, blev över förväntningarna

n00dles
 Share

Recommended Posts

Half-Life 2. Trodde inte alls på den här titeln. Var väldigt aktiv som en gamer under tiden HL2 utvecklades och även när det släpptes, men jag brydde mig inte riktigt vid releasetiden konstigt nog. Såg lite screens på DM men det fick mig inte att spela.

Spelade HL1 när jag var mindre men klarade det aldrig, så jag satt och spelade CS istället. Sen hade jag tråkigt någon dag, och tänkte testa det(HL2) i alla fall. Riktigt jävla grymt spel, fick mig att gå tillbaka till HL1, OP4 och BS och spela klart dom.

Mafia var bra, hörde inte mycket om det innan sin release. Kom inte runt för att spela det typ 2 år efter dess release.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Köpte det bara för att ha något att spela medans jag passade min syrras katt i 2 veckor förra sommaren. Men det var faktiskt roligt. Och att 3:an var ännu bättre gjorde inte det hela sämre.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Star wars knights of the old republic. :o Hyrde det från en tv-spelbutik i närheten, var meningen att jag skulle hyra något annat men det var utlånat. Så då vart det KotOR... :) Inget jag ångrar direkt, då det är det absolut bästa spel upplevelsen jag haft.

Inte direkt såå men.. började spela på natten iaf hha

Och ja, bästa spelet jag spelet.

Trodde inte skulle vara så bra egentligen men, spel för alla bara.

Särskilt folk som gillar star wars

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Star Wars: Republic Commando. Det var en kompis som tyckte jag borde testa demot. Efter många om och men så gjorde jag det och fastnade. Sett ur gamer-synpunkt så är det nog inte så väldans bra, jag menar saker som grafiken, fysiken osv. Själva upplägget är väl inte heller så väldigt avancerat, jag menar, det finns typ speciella punkter som man kan placera ut gubbarna på och så, inte så värst svårt att vara taktisk faktiskt. Men det var en härlig upplevelse att spela igenom det, och det var en sjuhelvetes massa action, och det räckte för mig. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor