antetheman Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Kan någon säga var man kan hitta hearse? Kan någon även säga vara man hittar avengin agels? Redigerad 17 augusti, 2006 av antetheman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Kan någon säga var man kan hitta hearse? Kan någon även säga vara man hittar avengin agels? Avengin agels? Aha du menar avenging angels. Du kan se dom parkerade lite varstans men det står en vid affären på andra ön där du säljer motorcycklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Avengin agels? Aha du menar avenging angels. Du kan se dom parkerade lite varstans men det står en vid affären på andra ön där du säljer motorcycklar tack men jag undrar fortfarande var likbilen finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Ingen som vet något om det? W0000000000000000T! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Öö.. den finns vid kyrkogården i andra satan. edit: ha inte så brottom och editera istället för dubbelpost. Redigerad 18 augusti, 2006 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zonix Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jag och min brorsa har typ rotat igenom hela stället runt Kyrkan o kyrkogården i Staunton Island.. Men var liggar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jag med skiten finns ingenstans ju! Men någon måste väll veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zonix Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag kom nyss på att man kan göra så här "Spoiler Varning!" I nån av uppdragen då man ska hämta likbilen till Donald så kan man bli mission failed sen går man till sitt safe house.. lägger in bilen och sparar.. Så har man bilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Mm men jag har den. men vet inte var ja hittade den ska leta snart. Edit: jag hittar inte den föbaskade bilen någon stans, Damn. Redigerad 21 augusti, 2006 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts