swat Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Hej jag blir disconnected efter ett tag när jag varit inne på battle.net men jag har testat att 1.ta bort brandvägg mm. 2.instalera om. 3.nytt account. 4.startat om datorn. brukar aldrig ha nått problem med nått annat spel över internet. snälla hjälp mig. det är ingen buskversion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Hej jag blir disconnected efter ett tag när jag varit inne på battle.net men jag har testat att 1.ta bort brandvägg mm. 2.instalera om. 3.nytt account. 4.startat om datorn. brukar aldrig ha nått problem med nått annat spel över internet. snälla hjälp mig. det är ingen buskversion Blir du disconnectad från t.ex MSN oxå samtidigt? Isåfall skulle jag tippa på att det är din router (om du har någon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Kan hända ibland att jag tappar internet men då brukar det vara i 5 minuter jag inte har internet. på battle.net så kan jag reconnecta direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Kan hända ibland att jag tappar internet men då brukar det vara i 5 minuter jag inte har internet. på battle.net så kan jag reconnecta direkt Du har möjligyvis inte en Linksys router? Hade nämligen exakt samma problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Dunno jag har trådlöst internet och på min router står det netgear och den är vit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Dunno jag har trådlöst internet och på min router står det netgear och den är vit. Ok, tror inte det är en linksys då, det bästa är nog att kontakta båda din ISP och dom som tillverkat din router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Det ringer inte samtidigt? För det låter verkligen som något problem med routern. Kanske överhettning av din mottagare av WAN:et. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts