MytixXx Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Idag hade jag sååå tråkigt när jag spelade gta:sa men sen kom jag på en över grymt rolig sak att göra 1. Aktivera koden "RIPAZHA" 2. Aktivera koden "SPEEDFREAK" 3. Gå till en bild där någon "CPU" spelare sitter i 4. hoppa upp på bilen 5. skjut på bilen 6. stå kvar och njut av din flygtur Det är lättast att göra det på motorvägen då krockar dom inte lika lätt Redigerad 16 augusti, 2006 av MytixXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Okej. Gammalt, Och varför en bild på en motorhuv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Det är RIPAZHA och vad tillför "SPEEDFREAK" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytixXx Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Okej. Gammalt, Och varför en bild på en motorhuv? ^^ De e en kille som flyger ... Speedfreak e för snabbare bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomaten Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 De låter roligt du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Han menar väl att man aktiverar koderna högre topphastighet och så att bilarna flyger när man krockar i dem. Och alla vet väl att folk blir som galna när man skjuter på deras bilar. Alltså kör de på bilen du står på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Fan den här så kallade "Roliga saken" Var ju mer den "tråkiga saken" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Fan den här så kallade "Roliga saken" Var ju mer den "tråkiga saken" Okej. Tack för din åsikt surpuppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Okej. Tack för din åsikt surpuppa Vsg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Vussg? EDIT: Jaså, du menade Varsågod. Redigerad 21 augusti, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) De låter roligt du Ja, det gör det, ska vi köra på det? Visste ni föresten att man kan bli osynlig? Jag tog mountinbiken i san fierro, den där som står i den norra delen av stan. Så skulle jag ut o pedala lite och höllin backen o trampa samtidigt, då kan det ju bli cp(som ni säkert vet, men istället packade jag in i en vägg och kraschade, o sen var jag bara borta och cykeln lika så, men jag kunde fortfarande springa runt, eller cykla fast jag såg ju inte var jag va! Redigerad 21 augusti, 2006 av ULTIMA TURE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Vussg? EDIT: Jaså, du menade Varsågod. Ja tyvärr (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Fan den här så kallade "Roliga saken" Var ju mer den "tråkiga saken" Nej as kul juh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts