antepanteboy Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Tror du att det funkar? Pappa trodde att det var fel på någon hårddisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Det borde funka. Testa och se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Ok har det hänt dig? menmen...jag ska testa och isåfall så kan jag redigera Main part ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Annars så är varken Martin, jag eller Qouad übern00bar med Vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Jag tar gärna på mig delen att redigera main part Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Jag tar gärna på mig delen att redigera main part Nej det är lungt. Datorn är fixad nu. Vi kopplade ur Scssi discen och då funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Sätt Deadline om nårga dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Okej....för att ge alla gott om tid så säger jag att det blir deadline på fredag Det är bara en sak jag behöver hjälp med...Hur man lägger in stuntarens namn längst ner i hörnet på klippet? Någon som kan berätta hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Du lägger in texten i en layer ovanför filmen så blir det se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Ok tack Ska nu stunta lite tills på fredag när jag börjar redigera Men nu ska jag lägga mig....Jävulsplugget börjar i morrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Ska bli intressant att se vad ni kan åstadkomma med vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Passar mig gärna att få lite material att jobba med ante....y Har inte fått ihop ett enda stunt hittils, För jag har aldrig fått en CarSpawner att funka. Får nöja mig med Natural Bumps och Grinds då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Det blev mycket att göra idag, så vi tar deadlinen i morgon istället Nu har Qouad dragit sig ur....så jag vet inte hur det blir Redigerad 26 augusti, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Meh, verkar ju inte bli speciellt mycket av detta...låter det ligga tills jag och östis och jag får fingrarna ur arslet och collabar istället =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Verkar som allt skiter sig. Som ante... sa på MSN nyss, Det blir ingen film. Jag hittade ingen CarSpawner som jag trivdes med och drog mig ur, För att jag har kommit på att jag inte gillar VC. För tråkigt och litet för mig. Kanske drar jag upp tråden en gång i framtiden. Då ska jag banne mig ge mig fan på att det ska gå Men det blir som sagt ingen film Redigerad 26 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts