antepanteboy Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Okej! Nu börjar det dra ihop sig. Imorgon så vill jag helst ha alla reps Om ni inte har sett det förut så är min MSN ante_gta@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Okej! Nu börjar det dra ihop sig. Imorgon så vill jag helst ha alla reps Om ni inte har sett det förut så är min MSN ante_gta@hotmail.com Ska försöka. Ska börja stunta 21 ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Okej! Nu börjar det dra ihop sig. Imorgon så vill jag helst ha alla reps Om ni inte har sett det förut så är min MSN ante_gta@hotmail.com Imorgon!? Får väl ta och stunta nu i en halv timma.. Logga in på MSN! Redigerad 19 augusti, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Verkar gå skit för mig. Har testat med alla möjliga No-CD patcher för att få de o funka. Men det gör de fortfarande inte. Laddar en ny version nu, Vid bästa fall är den klar imorgon bitti så kan jag skicka alla stunts på kvällen. Annars kan inte jag vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Verkar gå skit för mig. Har testat med alla möjliga No-CD patcher för att få de o funka. Men det gör de fortfarande inte. Vad händer när du prövar?? Edit: Är det någon som har en Car spawner?? Redigerad 19 augusti, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Vad händer när du prövar?? Edit: Är det någon som har en Car spawner?? Står "Please Insert your GTA VC CD" @frågan: Söker också efter en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Skaffa Dannyes ultimate scm finns på gtastunting eller så frågar ni mig på MSN =) Redigerad 19 augusti, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Men med Dannye's så måste man böörja på en ny save för att spelet inte ska lägga ner. Ganska dåligt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Imorgon går inte, måndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Imorgon går inte, måndag! Vädligt bra idé! Måndag Och logga in på MSN igen. Bums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Men med Dannye's så måste man böörja på en ny save för att spelet inte ska lägga ner. Ganska dåligt tycker jag Jag använder bara VC för att stunta så mig gör DET inget ...kolla typ gtaforums, det finns nog trainers om du letar lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag använder bara VC för att stunta så mig gör DET inget ...kolla typ gtaforums, det finns nog trainers om du letar lite Men sen om man vill över till andra ön? Har bestämt Outrolåt nu och har tänkt upp hur den ska bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Men sen om man vill över till andra ön? Har bestämt Outrolåt nu och har tänkt upp hur den ska bli Man får med en save fil där man har 100% edit:stavfel Redigerad 20 augusti, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Man får med en save fil där man har 100% edit:stavfel Får man? Då ska jag ladda hem Dannyes då. Fick hem VC för bara några minuter sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 FAN! Nu har mi9n dator pajat helt och hållet! Så jag vet inte om vi kan genomföra det här! :'( :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Det är väl bara att vi skickar allt till t ex martin så får han sköta redigeringen av den delen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Not bra at all. Vi får hoppas att Martin kan ta MainPart också då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Men jag kan ju inte nå mina klipp! :'( Datorn startar ju typ inte Den går typ 20 gånger segare när man ska starta den och sen står det "overlocking failed please enter your setup" eller något liknande. Och sen näe jag väl får igång den så kan den inte läsa CD och DVD läsaren. Jag blir helt jävla tokig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Systemåterställ den då några timmar/dagar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts