antepanteboy Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Ja...efter som att Östis "stack" eller vad det var så tänkte jag att vi ändå kunde fortsätta med stunt filmen. Om ingen annan vill så kan jag redigera (andvänder Vegas 6.0) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Jag ställer upp om det behövs Men är egna skins tillåtet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Jadå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Räkna med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Kul Bara jag får typ 3 till så räcker det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Jag har några reps som jag tänkte använda till ett collab med Ostis, ska höra med honom om det blir något annars slänger jag över de till dig =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Du har inte gjort något i sony vegas du kan visa så man vet vilken nivå vi ligger på? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Du har inte gjort något i sony vegas du kan visa så man vet vilken nivå vi ligger på? =P Joo...jag har gjort en San Andreas Film med Vegas...men då andvände jag inga efekter eller övergångar eller nått. Men om ni vill så kan jag snickra ihop någonting snyggt så att ni får se möjligheterna. Redigerad 17 augusti, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Joo...jag har gjort en San Andreas Film med Vegas...men då andvände jag inga efekter eller övergångar eller nått. Men om ni vill så kan jag snickra ihop någonting snyggt så att ni får se möjligheterna. Gör det och var kan jag se din GTA SA film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Bara en fråga nu. Jag är väldigt ovan med VC. Så hur många stunts ska var gubbe bidra med? PS. Säg till om du behöver hjälp med editeringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Bara en fråga nu. Jag är väldigt ovan med VC. Så hur många stunts ska var gubbe bidra med? PS. Säg till om du behöver hjälp med editeringen Tja...så många du vill... men minst 4 iallafall... och säg tillom du vill ha hjälp med att hitta stuntställen. Och jag ska se om jag behöver hjälp med editeringen...men jag tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Måste hitta det i buskarna först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Okej...om jag har fattat rätt så är dessa anmläda Gotfather C_J Martin 1_2_3 och Qouard Redigerad 18 augusti, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Okej...om jag har fattat rätt så är dessa anmläda Gotfather C_J Martin 1_2_3 och Qouard Vet inte vilka Martin 1_2_3 och Qouard är...några nya? Och jag vet inte än ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Okej...hehe jag stavade lite fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Vet inte vilka Martin 1_2_3 och Qouard är...några nya? Och jag vet inte än ;D Men så svårt att hitta nya ställen e det väl inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 18 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Vad då för ställen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Vad då för ställen? Stunt ställen! Btw: 30% Edit: Jag var inte så imponerad över din förra redigering Jag kan isåfall hjälpa dig med redigeringen! Hoppas du har raderat replay texten och har reggat fraps! Redigerad 18 augusti, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts