Ballena Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) --- Redigerad 7 februari, 2019 av Ballena abc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Hej Ni vet uppdraget med Vicent eller vad han heter där man är inne i den stora båten i hamnen med ett tjugotal gubbar med motorsåg. Omöjligt att klara ju. Vad har ni för tips på detta uppdraget? På vägen ner dit finns en python(som dödar på ett skott). Ta den så kommer uppdraget bli betydligt lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 21 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) --- Redigerad 7 februari, 2019 av Ballena abc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Ah... jag vill ju inte vgå offtopic nu men efter uppdraget kan man gå ditt och köra slasher tv, och då får man en kykling dräkt Mer dealjerat får du fråga om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Ah... jag vill ju inte vgå offtopic nu men efter uppdraget kan man gå ditt och köra slasher tv, och då får man en kykling dräkt Mer dealjerat får du fråga om.. Undrar hur Tony ser ut i cutscenerna då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Undrar hur Tony ser ut i cutscenerna då vilka cutscener? Fido.. har du inte klarat spelet 100 %? du skriver och hjälper folk mer än mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 vilka cutscener? Fido.. har du inte klarat spelet 100 %? du skriver och hjälper folk mer än mig! Alla Nej men är nära Du frågar ju aldrig om hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Alla Nej men är nära Du frågar ju aldrig om hjälp Varför skulle jag fråga.. jag hjälper dom som har problem... om nån har de då om du säkert vet har jag klarat spelet 89 % så jag behöver ingen hjälp.. jag har hidden package kvar.. vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Jag använder den shotgun som finns här, på taket: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jag använder den shotgun som finns här, på taket: Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Det finns ett litet kryss på kartan, däruppe på taket finns en shotgun jag tycker är bra som jag använder till det uppdraget. För att komma dit behöver du antingen en lastbil, eller så är det bara att kliva upp på den röda balken, om byggnaden är förstörd, alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Det här var nog cpigast uppdraget jag kört, är på sista ön har klarat 38% eller nåt tror jag. Men detta uppdraget slog då rekordet. Fick fan sprinta som ett as och stanna upp och skjuta ner två st med hagel springa igen osv. Hade lite kramp i fingret efter ett tag =P. Btw man kan sprinta hur länga som helst om du trycker upprepande gånger på sprintknappen. Upptäckte det i detta uppdraget faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aeropyornis Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Lagomt död tråd, men who gives a? Hur som haver, jag började med att döda två-tre första med UZI, sen blev dem för många så då körde jag med baseball bat, de gick finfint, sen dödade jag "Bossen" med UZI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Jag tog den shotgun jag visat på bilden ovanför, och till "bossen" tog jag en molotov. Klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Lite ot. Jag klarade nyss det uppdraget och där hittade jag en skyddsväst på båten. Detta är första gången jag hittar en sjyddsväst. Vet ni var det finns på andra platser. Ammu Nation suger ju i detta spelet. Man kan inte köpa skyddsväst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Lite ot. Jag klarade nyss det uppdraget och där hittade jag en skyddsväst på båten. Detta är första gången jag hittar en sjyddsväst. Vet ni var det finns på andra platser. Ammu Nation suger ju i detta spelet. Man kan inte köpa skyddsväst. Ammunation på stauton säljer ammo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Ammunation på stauton säljer ammo. Tack för hjälpen, jag har precis kommit till andra ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Ammunation på stauton säljer ammo. Armor menar du? Varför köpa ett när det finns gömt på bakgården? Kliv mellan väggarna till höger om affären och gå tills du kommit i en långsmal gränd. Gå höger, et voilà! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Borde inte det här uppdraget vara lätt om man själv andvänder motorsåg? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Borde inte det här uppdraget vara lätt om man själv andvänder motorsåg? eller? Nej, man gör rimligen bäst i att hålla sig borta från ett tjog argsinta män med motorsåg. Du får gärna lägga in det i din sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts